کد خبر:
۱۰۶۴۷۲ ۱۲:۵۸
۱۳۹۸/۰۴/۰۳
قائم مقام اجرايي ايران خودرو:
با جديت توسعه و خودكفايي محصول را انجام مي دهيم
پدال نیوز: قائم مقام اجرايي ايران خودرو درباره برنامه هاي خودكفايي محصولات گفت: درحال حاضر تيم بسيار قوي در ساپكو و مركز تحقيقات شكل گرفته و نمايشگاه دائمي براي قطعات وارداتي برگزار شده است. از زمان آغاز به كار اين نمايشگاه بسياري از سازندگان آمادگي خود را براي ساخت و توليد اعلام كرده اند و درحال حاضر بخش زيادي از قطعات در دستور كار داخلي سازي قرار گرفته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ايكو پرس ،حميدمرادي با بيان اين مطلب افزود : تا جايي كه امكان توسعه و خودكفايي محصول را داشته باشيم آن را با جديت دنبال خواهيم كرد.
وي با اشاره به قطع يك سويه همكاري ها از سوي شركاي خارجي گفت: اين موضوع انگيزه و اراده جدي را در ايران خودر وايجاد كرد تا با تكيه بر توان سازندگان داخلي و نظارت كيفي در مراحل تامين و توليد قطعات، در كنار افزايش عمق خودكفايي، كيفيت محصولات را ارتقا دهيم.
قائم مقام اجرايي ايران خودروتاكيد كرد : كسب ستاره هاي كيفيت براي محصولات در سال گذشته و امسال مويد اين موضوع است.
مرادي از برگزاري مستمر جلسات كنترل كيفيت محصولات خبر داد و گفت: در اين جلسات به عنوان يكي از ابزارهاي مديريت كيفيت، ايرادات كيفي خودروها شناسايي شده و براي رفع آن برنامه هاي بهبود ارايه مي شود. نتايج اين اقدامات در ارزيابي هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و افزايش ستاره هاي كيفي محصولات براي مشتريان و جامعه ملموس است.
قائم مقام اجرايي ايران خودرو با بيان اين كه مرحله اصلي اثرگذاري تحريم ها را پشت سر گذاشته ايم، از برنامهريزي در براي عبور كامل از تحريم ها خبر داد.
مرادي گفت: تحريم ها واقعيتي بود كه آثار سوءيي بر صنعت و توليد در كشور گذاشت اما با اقداماتي كه در زنجيره تامين و توليد ايران خودرو صورت گرفت، توانستيم در سه ماه پاياني سال گذشته توليد را به شرايط با ثباتي برسانيم. درحال حاضر توليد روزانه به شرايط باثبات روزانه 1500 دستگاه رسيده است.
وي با اشاره به قطع يك سويه همكاري ها از سوي شركاي خارجي گفت: اين موضوع انگيزه و اراده جدي را در ايران خودر وايجاد كرد تا با تكيه بر توان سازندگان داخلي و نظارت كيفي در مراحل تامين و توليد قطعات، در كنار افزايش عمق خودكفايي، كيفيت محصولات را ارتقا دهيم.
قائم مقام اجرايي ايران خودروتاكيد كرد : كسب ستاره هاي كيفيت براي محصولات در سال گذشته و امسال مويد اين موضوع است.
مرادي از برگزاري مستمر جلسات كنترل كيفيت محصولات خبر داد و گفت: در اين جلسات به عنوان يكي از ابزارهاي مديريت كيفيت، ايرادات كيفي خودروها شناسايي شده و براي رفع آن برنامه هاي بهبود ارايه مي شود. نتايج اين اقدامات در ارزيابي هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و افزايش ستاره هاي كيفي محصولات براي مشتريان و جامعه ملموس است.
قائم مقام اجرايي ايران خودرو با بيان اين كه مرحله اصلي اثرگذاري تحريم ها را پشت سر گذاشته ايم، از برنامهريزي در براي عبور كامل از تحريم ها خبر داد.
مرادي گفت: تحريم ها واقعيتي بود كه آثار سوءيي بر صنعت و توليد در كشور گذاشت اما با اقداماتي كه در زنجيره تامين و توليد ايران خودرو صورت گرفت، توانستيم در سه ماه پاياني سال گذشته توليد را به شرايط با ثباتي برسانيم. درحال حاضر توليد روزانه به شرايط باثبات روزانه 1500 دستگاه رسيده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها