آغاز ثبت نام طرح «ساکنان محدوده زوج و فرد سابق» برای بهرهمندی از تخفیف
پدال نیوز- مدیر واحد ساماندهی محدودهها و طرحهای ترافیک از آغاز ثبتنام ساکنان محدوده کنترل آلودگی هوا(زوج و فرد سابق) در سامانه «تهران من» به منظور بهرهمندی از امتیاز تخفیف ۵۰ درصدی این طرح از ابتدای تیر ماه خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، عمار سعیدیانفر در ارتباط با ثبت نام طرح کاهش آلودگی هوا( زوج و فرد سابق) اظهارداشت: طی 4 دهه اجرای طرح ترافیک در پایتخت، ساکنان محدوه از این محدودیت آسیب دیدهاند، اما در طرح ترافیک جدید که از سال 97 اجرا شد، تسهیلاتی برای ساکنان محدوده طرح ترافیک در نظر گرفته شد که شامل یکبار خروج رایگان پیش از ساعت 8:30 و یکبار ورود رایگان پس از ساعت 17 بود.
وی افزود: از سال جاری نیز ساکنان محدوده طرح ترافیک، در صورت تردد بین ساعات مذکور از 50 درصد تخفیف بهرهمند خواهند شد؛ در ادامه تغییرات طرح ترافیک در سال 98 و پس از حذف طرح زوج یا فرد و جایگزینی طرح کنترل آلودگی هوا در محدوده دوم، از اول تیر ماه ساکنان آن محدوده نیز همین امتیازها را خواهند داشت.
مدیر واحد ساماندهی محدودهها و طرح ترافیک با اشاره به اینکه ساکنان محدودهی زوج یا فرد از امروز ( 14اردیبهشت ماه میتوانند با مراجعه به سامانهی «تهران من» به نشانی my.tehran.ir نسبت به ثبتنام خود اقدام کنند، گفت: فرایند ثبتنام از ساکنان محدوده کنترل آلودگی هوا(زوج یا فرد) در سامانهی «تهران من» از امروز آغاز شده است.
وی تصریح کرد: متقاضیان باید پس از ثبتنام در سامانه تهران من، مدارک مالکیت یا اجارهنامه و قبوض پرداخت شده عوارض نوسازی و پسماند خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه کنند تا آنها بتوانند از تخفیف 50 درصدی ساکنان این محدوده استفاده کنند.
سعیدیانفر تاکید کرد: ساکنان محدوده طرح آلودگی هوا(زوج یا فرد) در نظر داشته باشند که تخفیف 50 درصدی همزمان با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا یعنی از ابتدای تیر ماه برایشان اعمال خواهد شد.
وی در ادامه در مورد ساکنان محدوده طرح ترافیک نیز گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید جهت ثبتنام به سامانه تهران من مراجعه کنند و اگر ساکنان داخل محدوده طرح ترافیک، مالک بوده و قبلا ثبتنام کرده باشند، نیازی به مراجعه بعدی به دفاتر خدمات الکترونیک ندارند اما اگر ساکنان، مستأجر باشند و تاریخ اجارهشان منقضی شده باشد، میبایست مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ارائه کنند تا بتوانند از تخفیف 50 درصدی بهرهمند شوند.
سعیدیانفر تاکید کرد: ساکنان محدودهی طرح ترافیک پس از ثبت نام در سامانه و ارائه مدارکشان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، مشمول تخفیف 50 درصدی محدوده طرح ترافیک خواهند شد، همچنین یکبار خروج قبل از ساعت 8:30 و یکبار ورود بعد از ساعت 17 برای این افراد رایگان خواهد بود.
مدیر واحد ساماندهی محدودهها و طرحهای ترافیک اظهار داشت: آن دسته از شهروندان ساکن محدودهی طرح ترافیک که سال گذشته در سامانهی «تهران من» ثبتنام کردهاند در صورتیکه که عوارض طرح ترافیک، عوارض نوسازی و پسماند خود را پرداخت کرده باشند دیگر نیازی به ثبتنام نداشته و از تسهیلات ساکنان محدوده بهرمند خواهند شد، در غیر اینصورت از ابتدای تیر ماه سیستم بهطور اتوماتیک از سامانه حذفشان خواهد کرد.
وی افزود: از سال جاری نیز ساکنان محدوده طرح ترافیک، در صورت تردد بین ساعات مذکور از 50 درصد تخفیف بهرهمند خواهند شد؛ در ادامه تغییرات طرح ترافیک در سال 98 و پس از حذف طرح زوج یا فرد و جایگزینی طرح کنترل آلودگی هوا در محدوده دوم، از اول تیر ماه ساکنان آن محدوده نیز همین امتیازها را خواهند داشت.
مدیر واحد ساماندهی محدودهها و طرح ترافیک با اشاره به اینکه ساکنان محدودهی زوج یا فرد از امروز ( 14اردیبهشت ماه میتوانند با مراجعه به سامانهی «تهران من» به نشانی my.tehran.ir نسبت به ثبتنام خود اقدام کنند، گفت: فرایند ثبتنام از ساکنان محدوده کنترل آلودگی هوا(زوج یا فرد) در سامانهی «تهران من» از امروز آغاز شده است.
وی تصریح کرد: متقاضیان باید پس از ثبتنام در سامانه تهران من، مدارک مالکیت یا اجارهنامه و قبوض پرداخت شده عوارض نوسازی و پسماند خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه کنند تا آنها بتوانند از تخفیف 50 درصدی ساکنان این محدوده استفاده کنند.
سعیدیانفر تاکید کرد: ساکنان محدوده طرح آلودگی هوا(زوج یا فرد) در نظر داشته باشند که تخفیف 50 درصدی همزمان با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا یعنی از ابتدای تیر ماه برایشان اعمال خواهد شد.
وی در ادامه در مورد ساکنان محدوده طرح ترافیک نیز گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید جهت ثبتنام به سامانه تهران من مراجعه کنند و اگر ساکنان داخل محدوده طرح ترافیک، مالک بوده و قبلا ثبتنام کرده باشند، نیازی به مراجعه بعدی به دفاتر خدمات الکترونیک ندارند اما اگر ساکنان، مستأجر باشند و تاریخ اجارهشان منقضی شده باشد، میبایست مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ارائه کنند تا بتوانند از تخفیف 50 درصدی بهرهمند شوند.
سعیدیانفر تاکید کرد: ساکنان محدودهی طرح ترافیک پس از ثبت نام در سامانه و ارائه مدارکشان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، مشمول تخفیف 50 درصدی محدوده طرح ترافیک خواهند شد، همچنین یکبار خروج قبل از ساعت 8:30 و یکبار ورود بعد از ساعت 17 برای این افراد رایگان خواهد بود.
مدیر واحد ساماندهی محدودهها و طرحهای ترافیک اظهار داشت: آن دسته از شهروندان ساکن محدودهی طرح ترافیک که سال گذشته در سامانهی «تهران من» ثبتنام کردهاند در صورتیکه که عوارض طرح ترافیک، عوارض نوسازی و پسماند خود را پرداخت کرده باشند دیگر نیازی به ثبتنام نداشته و از تسهیلات ساکنان محدوده بهرمند خواهند شد، در غیر اینصورت از ابتدای تیر ماه سیستم بهطور اتوماتیک از سامانه حذفشان خواهد کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها