آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۰۳۳۶۲
۱۵:۰۵
۱۳۹۸/۰۲/۰۹
/آمادگی زیرساخت‌ها برای بازگشت کارت سوخت

حذف مراجعه حضوری از روند ثبت نام کارت سوخت +آموزش ثبت نام

پدال نیوز: روند ثبت نام کارت سوخت از ساعت ۲۴ یک شنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز شد تا افرادی که همچنان موفق به ثبت نام یا دریافت کارت سوخت نشده اند، عملیات ثبت نام خود را از روش‌های سامانه www.mob.gov.ir، اپلیکیشن دولت همراه و یا کد دستوری #۴* تکمیل کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، به دنبال اجرایی کردن طرح بازگشت کارت سوخت به پروسه سوخت گیری و پس از یک دوره ثبت نام کارت سوخت در آذر ماه سال گذشته که منجر به  نام نویسی ۳ میلیون کارت سوخت المثنی در سیستم شد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز دور دوم ثبت نام کارت سوخت از ساعت ۲۴ یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه خبر داد.
 
بنا بر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران این دوره از ثبت نام همانند دوره نخست از سه روش مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir، اپلیکیشن دولت همراه و یا کد دستوری #۴* انجام می‌شود و در این دوره هیچ گونه مراجعه‌ای به دفاتر پلیس ۱۰+ به صورت حضوری صورت نمی‌گیرد تا متقاضیان با سهولت بیشتری ثبت نام خود را انجام دهند.
 
این انتخاب با توجه به استقبال بالای افراد در دوره نخست ثبت نام از روش‌های غیرحضوری بوده به گونه‌ای که طبق اعلام زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ۳ میلیون ثبت نام کارت سوخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در سامانه و تنها ۵۰۹ هزار نفر از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
 
برگزاری این دوره از ثبت نام با هدف ثبت نام افراد جا مانده از دور نخست یا افرادی که در چند ماه گذشته اقدام به نقل و انتقال خودرو کرده‌اند صورت گرفته تا در صورت اجباری شدن استفاده از کارت، مالکان خودرو یا موتورسیکلت با مشکل مواجه نشوند.
 
همچنین طبق اعلام مسئولین این حوزه امکان ویرایش اطلاعات دائمی خواهد بود و در صورت بروز مشکل مانند اتمام تاریخ انقضا کارت بانکی، فروش خودرو، تصمیم به تغییر کارت بانکی به عنوان کارت سوخت و موارد مشابه،امکان جایگزینی کارت دیگری وجود داشته باشد.
 
در کنار این موضوع کارت‌های سوختی که در دفاتر پستی معطل مانده مجددا باز ارسال شده تا این کارت‌ها نیز به دست صاحبان خود برسند.
 
در کنار موضوع بازگشت کارت سوخت، زمزمه‌هایی در زمینه آمادگی‌ زیرساخت های جایگاه‌های سوخت مطرح شد، به گونه‌ای که طبق اعلام بیژن حاج محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاه داران سیستم جایگاه‌ها برای ۱۲ یا ۱۳ سال گذشته هستند که ضرورت تعویض تجهیزات آن دیده می‌شود که پیگیری‌های خبرگزاری میزان حمیدرضا موسوی خواه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نشان داد، تمام زیرساخت‌های مربوط با استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها آماده هستند و هیچ جایگاهی نیست که بدون کارت سوخت اقدام به عرضه بنزین کند.
 
موسوی خواه بیان کرد: گروه مخصوصی به صورت مستمر جایگاه‌های سوخت را مورد سنجش و در صورت لزوم تعمیر می‌کند که در این میان تنها حدود ۱۰۰ نازل در جایگاه‌های کوچک در سراسر کشور داریم که تجهیزاتشان نیاز به بازبینی دارد که بازسازی آن‌ها نیز به تدریج صورت می‌گیرد.
 
به گزارش خودروکار، در کنار تعمیر تجهیزات برخی جایگاه‌ها از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، این شرکت موظف شده تا پایان سال جاری تمام جایگاه‌ها را به کارت‌خوان های جدید مجهز کند
 
 
انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو