کد خبر:
۱۰۲۵۶۴ ۱۴:۴۰
۱۳۹۸/۰۱/۲۶
لابی شرکتهای نفت آمریکا برای به زانو درآوردن خودروهای الکتریکی
پدال نیوز- شرکتهای بزرگ نفتی در تلاش هستند تا با لابی کردن جلوی کمکهای دولتی به توسعه و تولید خودروهای الکتریکی را بگیرند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس ، شرکتهای بزرگ نفتی در آمریکا در حال لابی کردن برای جلوگیری از کمک دولتی به توسعه و تولید خودروهای الکتریکی هستند.
این در حالی است که شرکتهای بزرگ خودروسازی در حال رفتن به سمت تولید خودروهای الکتریکی برای حل مشکل آلایندگی هستند.
در واقع صنعت نفت آمریکا دلایل کاملا واضحی برای نفرت از توسعه تولید خودروهای الکتریکی دارند.
مدیران شرکتهای نفتی به خودروهای الکتریکی به عنوان تهدیدی مرگبار برای سودآوری خود نگاه میکنند، بنابراین به شدت در تلاش هستند تا با هر گونه کمکهای دولتی از جمله معافیتهای مالیاتی برای خریداران خودروهای الکتریکی مقابله کنند که البته در این زمینه هم تا حد زیادی موفق بودند با این حال اما شرکتهای
تولیدکننده خودروهای الکتریکی برای حل مشکل خود راهکارهایی یافتهاند.
بسیاری از خودروسازان به دلیل تغییر استاندارد آلایندگی خودروها در اروپا به سمت همکاری با شرکتهای خودروسازی الکتریکی نظیر تسلا رفتند به عنوان مثال شرکت فیات کرایسلر قرار است در راستای همکاری صدها میلیون دلار به تسلا پول بدهد.
بر اساس قوانین جدید در اتحادیه اروپا و استاندارد جدید در این اتحادیه آلایندگی خودروها باید از 120.5 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر به 95 گرم در کیلومتر کاهش یابد.
این مسئله باعث شده خودروسازان برای حل این مشکل به سمت تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی بروند.
اگر شرکتها استاندارد اتحادیه اروپا را رعایت نکنند با میلیاردها دلار جریمه مواجه خواهند شد.
این در حالی است که شرکتهای بزرگ خودروسازی در حال رفتن به سمت تولید خودروهای الکتریکی برای حل مشکل آلایندگی هستند.
در واقع صنعت نفت آمریکا دلایل کاملا واضحی برای نفرت از توسعه تولید خودروهای الکتریکی دارند.
مدیران شرکتهای نفتی به خودروهای الکتریکی به عنوان تهدیدی مرگبار برای سودآوری خود نگاه میکنند، بنابراین به شدت در تلاش هستند تا با هر گونه کمکهای دولتی از جمله معافیتهای مالیاتی برای خریداران خودروهای الکتریکی مقابله کنند که البته در این زمینه هم تا حد زیادی موفق بودند با این حال اما شرکتهای
تولیدکننده خودروهای الکتریکی برای حل مشکل خود راهکارهایی یافتهاند.
بسیاری از خودروسازان به دلیل تغییر استاندارد آلایندگی خودروها در اروپا به سمت همکاری با شرکتهای خودروسازی الکتریکی نظیر تسلا رفتند به عنوان مثال شرکت فیات کرایسلر قرار است در راستای همکاری صدها میلیون دلار به تسلا پول بدهد.
بر اساس قوانین جدید در اتحادیه اروپا و استاندارد جدید در این اتحادیه آلایندگی خودروها باید از 120.5 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر به 95 گرم در کیلومتر کاهش یابد.
این مسئله باعث شده خودروسازان برای حل این مشکل به سمت تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی بروند.
اگر شرکتها استاندارد اتحادیه اروپا را رعایت نکنند با میلیاردها دلار جریمه مواجه خواهند شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها