تجهیز اتوبوسهای پایتخت به رک حمل دوچرخه
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر ضرورت توسعه زیر ساختهای دوچرخه سواری در پایتخت از تجهیز ۱۲ دستگاه اتوبوس سامانه تندرو ۴ و ۷ به رک حمل دوچرخه خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی از فعالیت 12 دستگاه اتوبوس مجهز شده به رک دوچرخه در سامانه اتوبوسهای تندرو 4 و 7 از ابتدای اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در شهر تهران به واسطه فراز و نشیب شهر امکان استفاده از دوچرخه در مبدا و مقصد وجود ندارد ، رکهای دوچرخه در اتوبوس و یا مترو به عنوان یک مزیت بوده و شهروندان میتوانند به راحتی و آسودگی خیال در خصوص دوچرخههای خود از این رکها استفاده کنند.
وی با بیان اینکه یکی از راه حلها برای کنترل معضلات ترافیکی موجود در شهر تهران ، توزیع جابه جایی شهری در سیستمهای مختلف حمل ونقل شهری، متناسب با تقاضای سفر وشرایط ویژه بافت شهری است گفت: طی سال های گذشته دوچرخه سواری به عنوان یک تعریف جدید ازمد حمل ونقلی، در چندین برهه مورد توجه قرار گرفت ولی به دلیل عدم توجه نبود شرایط و زیرساخت های لازم برای دوچرخه سواری ،اهمیت دوچرخه به عنوان یک وسیله حمل ونقل شهری در کلان شهرها کاهش یافته و از پتانسیل موجود به درستی استفاده نشد.
به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه دوچرخه به عنوان وسیله ی در فاصله مبدا و مقصد و حدفاصل ایستگاه های حمل ونقل عمومی باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: دوچرخه سواری علاوه بر آثار و فواید فردی و سلامت جسمی شهروندان نقش موثری در کاهش ترافیک ، مصرف سوخت، آلودگی هوا و افایش ارامش و نشاط در زندگی شهری دارد.
سنندجی با بیان اینکه در حال حاضر تنها 6 دستگاه اتوبوس در هر خط 4 و 7 به رک دوچرخه مجهز شده است گفت: طی دو ماه آینده آمار دقیق از استقبال عموم شهروندان از این طرح اراه خواهد شد در عین حال که تجهیز اتوبوسها در تمامی خطوط تندرو در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه یکی از راه حلها برای کنترل معضلات ترافیکی موجود در شهر تهران ، توزیع جابه جایی شهری در سیستمهای مختلف حمل ونقل شهری، متناسب با تقاضای سفر وشرایط ویژه بافت شهری است گفت: طی سال های گذشته دوچرخه سواری به عنوان یک تعریف جدید ازمد حمل ونقلی، در چندین برهه مورد توجه قرار گرفت ولی به دلیل عدم توجه نبود شرایط و زیرساخت های لازم برای دوچرخه سواری ،اهمیت دوچرخه به عنوان یک وسیله حمل ونقل شهری در کلان شهرها کاهش یافته و از پتانسیل موجود به درستی استفاده نشد.
به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه دوچرخه به عنوان وسیله ی در فاصله مبدا و مقصد و حدفاصل ایستگاه های حمل ونقل عمومی باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: دوچرخه سواری علاوه بر آثار و فواید فردی و سلامت جسمی شهروندان نقش موثری در کاهش ترافیک ، مصرف سوخت، آلودگی هوا و افایش ارامش و نشاط در زندگی شهری دارد.
سنندجی با بیان اینکه در حال حاضر تنها 6 دستگاه اتوبوس در هر خط 4 و 7 به رک دوچرخه مجهز شده است گفت: طی دو ماه آینده آمار دقیق از استقبال عموم شهروندان از این طرح اراه خواهد شد در عین حال که تجهیز اتوبوسها در تمامی خطوط تندرو در دستور کار قرار دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش