کد خبر:
۱۰۰۵۲۰ ۰۹:۵۴
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
آلمان چند میلیارد یورو در خودروهای برقی سرمایهگذاری میکند؟
پدال نیوز- گفته میشود آلمان قصد دارد تا سه سال آینده بالغ بر ۶۰ میلیارد یورو معادل ۶۸ میلیارد دلار در زمینه توسعه خودروهای برقی ، الکتریکی و خودران سرمایهگذاری کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلایندهها و گازهای گلخانهای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.
آلمان که میزبان بزرگترین و برترین صنایع و شرکتهای خودروسازی در جهان است، حالا به نظر میرسد که قصد دارد در توسعه فناوری خودروهای دوستدار محیط زیست برقی و خودران پیشگام باشد و در این زمینه نیز سرمایهگذاریهای کلانی را اختصاص داده است.
بنابراین بسیاری از شرکتهای خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامههای خود بدین منظور رونمایی کردهاند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامههای خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.
حالا تازهترین گزارشهای منتشر شده در رویترز حاکی از آن است که صنعت خودروسازی آلمان قصد دارد عرض سه سال آینده در زمینه توسعه خودروهای برقی و خودران بالغ بر 60 میلیارد یورو معادل 68 میلیارد دلار را سرمایه گذاری کند.
برنارد ماتس، مدیر انجمن خودروسازان در آلمان با انتشار بیانیهای روز شنبه در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو 2019 اعلام کرده است بالغ بر 40 میلیارد یورو در بخش خودروهای الکتریکی و 18 میلیارد یورو نیز در بخش خودروهای خودران سرمایه گذاری کند.
آلمان که میزبان بزرگترین و برترین صنایع و شرکتهای خودروسازی در جهان است، حالا به نظر میرسد که قصد دارد در توسعه فناوری خودروهای دوستدار محیط زیست برقی و خودران پیشگام باشد و در این زمینه نیز سرمایهگذاریهای کلانی را اختصاص داده است.
بنابراین بسیاری از شرکتهای خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامههای خود بدین منظور رونمایی کردهاند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامههای خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.
حالا تازهترین گزارشهای منتشر شده در رویترز حاکی از آن است که صنعت خودروسازی آلمان قصد دارد عرض سه سال آینده در زمینه توسعه خودروهای برقی و خودران بالغ بر 60 میلیارد یورو معادل 68 میلیارد دلار را سرمایه گذاری کند.
برنارد ماتس، مدیر انجمن خودروسازان در آلمان با انتشار بیانیهای روز شنبه در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو 2019 اعلام کرده است بالغ بر 40 میلیارد یورو در بخش خودروهای الکتریکی و 18 میلیارد یورو نیز در بخش خودروهای خودران سرمایه گذاری کند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها