کد خبر:
۹۹۶۴۳ ۱۶:۴۰
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
دوئل شهردار منهتن و مدیر عامل ایرانی اوبر
پدال نیوز-شرکت اوبر از قوانین شهری جدید در نیویورک شکایت کرد. این قوانین فشار زیادی را به رانندگان سرویس های اوبر وارد می کند و باعث می شود این رانندگان در تامین معیشت خود نیز دچار مشکل شوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از انتخاب ، شرکت اوبر از قوانین شهری جدید در نیویورک شکایت کرد. این قوانین فشار زیادی را به رانندگان سرویس های اوبر وارد می کند و باعث می شود این رانندگان در تامین معیشت خود نیز دچار مشکل شوند.
اوبر از مجوزهای اجباری جدیدی که شهرداری نیویورک برای فعالیت رانندگان اوبر تعیین کرده شکایت کرد. این قوانین از اوت 2018 در دستور کار شهرداری قرار داشته است.
نگاهی به شکایتی که اوبر مطرح کرده نشان می دهد که اوبر نسبت به مجوز جدید وسایل نقلیه خود شکایت دارد. درواقع اوبر به دنبال معکوس کردن روند برخی از مجوزهای خود است.
جالب است که شهرداری نیویورک نیز برای حمایت از رانندگان تاکسی وابسته به شهرداری این سیستم جدید را پیاده کرده است، سیستمی که در تلاش است با محدود کردن تعداد وسایل نقلیه اوبر در جاده ها، به رانندگان تاکسی کمک کند تا آن ها هم مسافر بگیرند. ایالت نیویورک نیز قوانینی را تصویب کرده که حداقل نرخ ساعتی را برای رانندگان تعیین می کند و در تلاش است تا رقابت تاکسی های دولتی با اوبر را متعادل کند.
با همه این ها اوبر در دادخواست خود اعلام کرده که این روش نه تنها باعث رقابت نمی شود، بلکه تنها به رانندگان اوبر فشار وارد می کند و معیشت آنان را به هم می زند.
وضعیت وقتی پیچیده تر می شود که بدانیم؛ اتحادیه تاکسیرانان نیویورک از تصمیم شهرداری برای محدود کردن مجوز های اوبر در شرایط بحران اقتصادی دفاع کرده است. در این بیانیه آمده است: "هشت راننده تاکسی به خاطر بحران ایجاد شده توسط اوبر خودکشی کرده اند و بسیاری از رانندگان نیز با مشکلات مالی و بحران افسردگی رو به رو شده اند."
اوبر از مجوزهای اجباری جدیدی که شهرداری نیویورک برای فعالیت رانندگان اوبر تعیین کرده شکایت کرد. این قوانین از اوت 2018 در دستور کار شهرداری قرار داشته است.
نگاهی به شکایتی که اوبر مطرح کرده نشان می دهد که اوبر نسبت به مجوز جدید وسایل نقلیه خود شکایت دارد. درواقع اوبر به دنبال معکوس کردن روند برخی از مجوزهای خود است.
جالب است که شهرداری نیویورک نیز برای حمایت از رانندگان تاکسی وابسته به شهرداری این سیستم جدید را پیاده کرده است، سیستمی که در تلاش است با محدود کردن تعداد وسایل نقلیه اوبر در جاده ها، به رانندگان تاکسی کمک کند تا آن ها هم مسافر بگیرند. ایالت نیویورک نیز قوانینی را تصویب کرده که حداقل نرخ ساعتی را برای رانندگان تعیین می کند و در تلاش است تا رقابت تاکسی های دولتی با اوبر را متعادل کند.
با همه این ها اوبر در دادخواست خود اعلام کرده که این روش نه تنها باعث رقابت نمی شود، بلکه تنها به رانندگان اوبر فشار وارد می کند و معیشت آنان را به هم می زند.
وضعیت وقتی پیچیده تر می شود که بدانیم؛ اتحادیه تاکسیرانان نیویورک از تصمیم شهرداری برای محدود کردن مجوز های اوبر در شرایط بحران اقتصادی دفاع کرده است. در این بیانیه آمده است: "هشت راننده تاکسی به خاطر بحران ایجاد شده توسط اوبر خودکشی کرده اند و بسیاری از رانندگان نیز با مشکلات مالی و بحران افسردگی رو به رو شده اند."
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها