کد خبر:
۹۹۶۰۲ ۰۹:۵۶
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو :
یک خودرو هم از گمرک ترخیص نشده است
پدال نیوز- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: وقتی چهل روز از این بخشنامه گذشته و حتی یک خودرو ترخیص نشده چرا یک نفر از دولت نمیآید بپرسد که چه اتفاقی افتاده؟ چرا اجرایی نمیشود؟ و اگر قابل اجرا نیست علت آن چیست؟ این نشان میدهد که اصلا برای آنها مسائل ما اهمیتی ندارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا ، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص ترخیص خودروها از گمرک گفت: بیش از یک ماه از دستورالعمل ترخیص خودروهای باقی مانده از گمرک گذشته است اما حتی یک دستگاه خودرو نیز ترخیص نشده است و هیچگونه همتی برای تعیین تکلیف این خودروها وجود ندارد. در واقع همه را سر کار گذاشتهاند.
مهدی دادفر ادامه داد: بخشنامهای که اعلام شده اصلاً اجرایی نیست. همه پول را نقد میخواهند، مابهالتفاوت قیمت ارز را باید پرداخت کنند، هیچگونه ضمانتنامه نیز قبول نمیشود. اینها همه نشان از آن دارد که نمیخواهند کار راه بیفتد و فقط موجب ایجاد نارضایتی میشوند. دولت در حرف چیزی دیگری میگوید اما در هنگام عمل میگوید باید سهم من هم برسد.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ادامه داد: وقتی چهل روز از این بخشنامه گذشته و حتی یک خودرو ترخیص نشده چرا یک نفر از دولت نمیآید بپرسد که چه اتفاقی افتاده؟ چرا اجرایی نمیشود؟ و اگر قابل اجرا نیست علت آن چیست؟ این نشان میدهد که اصلا برای آنها این مسائل اهمیتی ندارد و فقط به فکر منافع خودشان هستند. از طرف دیگر به ایام پایان سال نزدیک میشویم و عملا از 15 اسفند تا 17 فروردین کشور تعطیل میشود. دوستان ما در انجمن دیگر خسته شدهاند و تصمیم گرفتند که پول مردم را با سودش برگردانند زیرا بر خلاف دولت ما به دنبال آسایش و آرامش مردم هستیم و خودمان هم بیخیال این خودروها میشویم زیرا ارادهای برای حل این معضل وجود ندارد.
مهدی دادفر ادامه داد: بخشنامهای که اعلام شده اصلاً اجرایی نیست. همه پول را نقد میخواهند، مابهالتفاوت قیمت ارز را باید پرداخت کنند، هیچگونه ضمانتنامه نیز قبول نمیشود. اینها همه نشان از آن دارد که نمیخواهند کار راه بیفتد و فقط موجب ایجاد نارضایتی میشوند. دولت در حرف چیزی دیگری میگوید اما در هنگام عمل میگوید باید سهم من هم برسد.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ادامه داد: وقتی چهل روز از این بخشنامه گذشته و حتی یک خودرو ترخیص نشده چرا یک نفر از دولت نمیآید بپرسد که چه اتفاقی افتاده؟ چرا اجرایی نمیشود؟ و اگر قابل اجرا نیست علت آن چیست؟ این نشان میدهد که اصلا برای آنها این مسائل اهمیتی ندارد و فقط به فکر منافع خودشان هستند. از طرف دیگر به ایام پایان سال نزدیک میشویم و عملا از 15 اسفند تا 17 فروردین کشور تعطیل میشود. دوستان ما در انجمن دیگر خسته شدهاند و تصمیم گرفتند که پول مردم را با سودش برگردانند زیرا بر خلاف دولت ما به دنبال آسایش و آرامش مردم هستیم و خودمان هم بیخیال این خودروها میشویم زیرا ارادهای برای حل این معضل وجود ندارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها