تسهیلات خرید "موتورسیکلیت برقی" افزایش مییابد
پدال نیوز- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از افزایش تسهیلات خرید "موتور سیکلیت برقی" در سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم ، زهرا نژادبهرام درباره سیاستهای مدیریت شهری در این دوره با هدف کاهش آلودگی هوای شهر تهران اظهار کرد: همانطور که اعلام شده است 70 درصد از آلودگی هوای تهران ناشی از تردد وسایل نقلیه متحرک است که در این بین موتورسیکلتهای کاربراتوری سهم عمدهای را به خود اختصاص دادهاند.
وی تصریح کرد: برای جلوگیری از شماره گذاری موتورسیکلتهای کاربراتوری، اقداماتی از سوی دولت انجام شد و در نهایت شمارهگذاری این موتورسیکلتها در سال 96 ممنوع شد و در ادامه انتظار میرفت تا شرایط بهتر شود اما این وضعیت تغییر آنچنانی پیدا نکرد.
نژادبهرام متذکر شد: مدیریت شهری در دوره گذشته مصوبهای را با عنوان تسهیلات ویژه به خریداران موتورسیکلتهای برقی تصویب کرد و قرار بر این شد که به متقاضیان 2 میلیون و 500 هزار تومان تحت عنوان وام بالعوض پرداخت کنند که البته تعدادی نیز از تسهیلات برخوردار شدند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تسهیلات فعلی پاسخگو خرید برای موتورسیکلت برقی نیست، گفت: در همین زمینه تسهیلات خرید موتورسیکلت برقی در سال آتی افزایش مییابد البته درباره رقم افزایش آن فعلاً نمیتوان اظهار نظر کرد.
وی بیان کرد: یکی از راههای کاهش آلودگی هوای پایتخت حرکت به سمت استفاده از دوچرخه و موتورسیکلتهای برقی خواهد بود، شهرداری تهران نیز باید شرایط استفاده از این وسایل را فراهم کند.
نژادبهرام همچنین درباره استفاده از دوچرخه برای بانوان نیز گفت: در این بخش نیز محدویتی وجود ندارد و باید همه افراد اعم زن و مرد، پیر و جوان از دوچرخه استفاده کنند.
وی تصریح کرد: برای جلوگیری از شماره گذاری موتورسیکلتهای کاربراتوری، اقداماتی از سوی دولت انجام شد و در نهایت شمارهگذاری این موتورسیکلتها در سال 96 ممنوع شد و در ادامه انتظار میرفت تا شرایط بهتر شود اما این وضعیت تغییر آنچنانی پیدا نکرد.
نژادبهرام متذکر شد: مدیریت شهری در دوره گذشته مصوبهای را با عنوان تسهیلات ویژه به خریداران موتورسیکلتهای برقی تصویب کرد و قرار بر این شد که به متقاضیان 2 میلیون و 500 هزار تومان تحت عنوان وام بالعوض پرداخت کنند که البته تعدادی نیز از تسهیلات برخوردار شدند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تسهیلات فعلی پاسخگو خرید برای موتورسیکلت برقی نیست، گفت: در همین زمینه تسهیلات خرید موتورسیکلت برقی در سال آتی افزایش مییابد البته درباره رقم افزایش آن فعلاً نمیتوان اظهار نظر کرد.
وی بیان کرد: یکی از راههای کاهش آلودگی هوای پایتخت حرکت به سمت استفاده از دوچرخه و موتورسیکلتهای برقی خواهد بود، شهرداری تهران نیز باید شرایط استفاده از این وسایل را فراهم کند.
نژادبهرام همچنین درباره استفاده از دوچرخه برای بانوان نیز گفت: در این بخش نیز محدویتی وجود ندارد و باید همه افراد اعم زن و مرد، پیر و جوان از دوچرخه استفاده کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها