کد خبر:
۹۹۰۳۱ ۱۶:۳۶
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ تاکید کرد:
خودروسازان هیچ مسئولیتی در قبال تولیدات خود ندارند
پدال نیوز- عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ با انتقاد از تولیدات بی کیفیت خودروسازان گفت: دو ابر خودروساز کشور هیچ مسئولیتی در قبال تولیدات خود ندارند .
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خانه ملت ، امیر خجسته با اشاره به اینکه خودروسازان داخلی بر کیفیت تولیدات خود هیچ گونه نظارتی ندارند تصریح کرد: مجلس باید با نظارت بر عملکرد خودروسازان ارتقا کیفیت تولیدات را پیگیری کند.
نماینده مردم همدان فامنین با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات خودروسازی در داخل کشور ایمنی لازم را ندارد از نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن خواست با اهتمام بیشتری بر عملکرد خودروسازان داخلی نظارت داشته باشند، و نظارت بر خط تولیدات داخلی و کیفیت آنها را در دستور کار خود قرار دهند.
رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از تولیدات بی کیفیت خودروسازان و نقش موثرشان در تشدید آلودگی هوای تهران و کلانشهرها گفت: آلودگی هوا یک خطر عمده محیطی برای سلامت انسان بوده و تخمین زده میشود که سالانه میلیون ها مورد مرگومیر پیش از موعد بر اثر آلودگی هوا در دنیا اتفاق بیفتد.
خجسته با بیان اینکه خودروسازان هیچ مسئولیتی در قبال تولیدات خود ندارند و از سوی دیگر هیچ رقابتی با تولیدات خارجی و خودروهای وارداتی ندارند گفت: باید واردات خودرو به کشور داشته باشیم و زمینه رقابت برای خودروسازان فراهم شود.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه خودروسازان گردن کلفتی میکنند گفت: با ورود مجلس به عملکرد خودروسازان ،آنها مجبور به تعظیم در مقابل مردم اند.
نماینده مردم همدان فامنین با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات خودروسازی در داخل کشور ایمنی لازم را ندارد از نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن خواست با اهتمام بیشتری بر عملکرد خودروسازان داخلی نظارت داشته باشند، و نظارت بر خط تولیدات داخلی و کیفیت آنها را در دستور کار خود قرار دهند.
رئیس فراکسیون شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از تولیدات بی کیفیت خودروسازان و نقش موثرشان در تشدید آلودگی هوای تهران و کلانشهرها گفت: آلودگی هوا یک خطر عمده محیطی برای سلامت انسان بوده و تخمین زده میشود که سالانه میلیون ها مورد مرگومیر پیش از موعد بر اثر آلودگی هوا در دنیا اتفاق بیفتد.
خجسته با بیان اینکه خودروسازان هیچ مسئولیتی در قبال تولیدات خود ندارند و از سوی دیگر هیچ رقابتی با تولیدات خارجی و خودروهای وارداتی ندارند گفت: باید واردات خودرو به کشور داشته باشیم و زمینه رقابت برای خودروسازان فراهم شود.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه خودروسازان گردن کلفتی میکنند گفت: با ورود مجلس به عملکرد خودروسازان ،آنها مجبور به تعظیم در مقابل مردم اند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش