کد خبر:
۹۷۸۳۴ ۱۴:۵۱
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
نهادهای نظارتی بر قیمت گذاری خودرو نظارت کنند
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار نظارت سازمان تعزیرات، سازمان بازرسی و قوه قضاییه و دادستان کل کشور بر روند قیمتگذاری خودرو شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، مجید منصوری اظهار کرد: مدتی است موضوع قیمتگذاری خودرو مسکوت مانده و صداو سیما که پیش از این از مردم حمایت میکرد به این موضوع نمیپردازد البته بحث افزایش قمیت قطعی شده اما این امر نباید عطف به ماسبق شود و نباید شامل کسانی شود که قبلا برای خرید خودرو ثبت نام کردند و پول دادند.
وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی هرچه سریعتر مسئولین در این باره ادامه داد: گفته میشود 450 هزار نفر برای خودرو ثبت نام کردند که یک فاجعه است و نباید بگذاریم مثل ماجرای موسسات مالی شود که نهایتا دولت 30 هزار میلیارد تومان برای مطالبات مردم پرداخت کرد این اتفاقی بود که به خاطر عدم نظارت اتفاق افتاد حالا هم باید بررسی شود واقعا 45 هزار نفر برای خودرو ثبت نام کردند؟ پول آن چه شود و خودروسازان چطور در این سالها این قدر بدهی بالا آوردند.
نمانیده مردم ساوه در مجلس با بیان این که دولت نهایتا در قبال نارضایتیهای ایجاد شده پاسخگو باشد، تصریح کرد: بازرسهای ویژه و ورود مسئولان دولتی در جلوگیری از بروز این بحران موثر است.
منصوری با اشاره به تاخیر در قمیتگذرای خودرو یادآور شد: شاید خودروسازان مسائل داخلی دارند که از اعلام قیمت طفره می روند این جا است که دولت باید ورود کند و پاسخگوی مردم باشد همچین لازم است سازمان تعزیزات، سازمان بازرسی، قوه قضاییه و دادستانی کل به موضوع قیمت گذاری ورود کند تا قبل از این که اتفاقی بیفتد و مردم مطالباتشان را از کف خیابان دنبال کند موضوع را حل میکنم و پیش از بروز نارضایتی حق و حقوق مردم را بدهیم.
وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی هرچه سریعتر مسئولین در این باره ادامه داد: گفته میشود 450 هزار نفر برای خودرو ثبت نام کردند که یک فاجعه است و نباید بگذاریم مثل ماجرای موسسات مالی شود که نهایتا دولت 30 هزار میلیارد تومان برای مطالبات مردم پرداخت کرد این اتفاقی بود که به خاطر عدم نظارت اتفاق افتاد حالا هم باید بررسی شود واقعا 45 هزار نفر برای خودرو ثبت نام کردند؟ پول آن چه شود و خودروسازان چطور در این سالها این قدر بدهی بالا آوردند.
نمانیده مردم ساوه در مجلس با بیان این که دولت نهایتا در قبال نارضایتیهای ایجاد شده پاسخگو باشد، تصریح کرد: بازرسهای ویژه و ورود مسئولان دولتی در جلوگیری از بروز این بحران موثر است.
منصوری با اشاره به تاخیر در قمیتگذرای خودرو یادآور شد: شاید خودروسازان مسائل داخلی دارند که از اعلام قیمت طفره می روند این جا است که دولت باید ورود کند و پاسخگوی مردم باشد همچین لازم است سازمان تعزیزات، سازمان بازرسی، قوه قضاییه و دادستانی کل به موضوع قیمت گذاری ورود کند تا قبل از این که اتفاقی بیفتد و مردم مطالباتشان را از کف خیابان دنبال کند موضوع را حل میکنم و پیش از بروز نارضایتی حق و حقوق مردم را بدهیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها