شهردار تبریز در پویش مردمی سه شنبه های بدون خودرو:
توسعه استفاده از حمل و نقل پاک با پویش سه شنبه های بدون خودرو در تبریز
پدال نیوز- شهردار تبریز با حضور در پویش سه شنبه های بدون خودرو از تمامی شهروندان درخواست کرد برای گسترش مولفه های زیست محیطی و ساخت شهری عاری از آلودگی تلاش کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با حضور در کنار سمن زیست محیطی رکاب زنان سبز با تاکید بر نقش شهروندان در کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: با حرکت های نمادین مانند حضور در کنار دوچرخه سواران، قصد داریم به شهروندان یادآوری کنیم که می توان در سطح شهر از حمل و نقل پاک استفاده کرد .
شهین باهر افزود: این حرکت های نمادین در طولانی مدت باعث می شود مردم به موضوع محیط زیست و آلودگی هوا اهمیت داده و فراموش نکنند که می توان از دوچرخه برای تردد در سطح شهر استفاده کرد.
وی با بیان اینکه این پویش نباید تنها مختص سه شنبه ها باشد، گفت: در روزهای زمستان که مسائلی مثل وارونگی هوا و افزایش آلودگی در هوای شهر محسوس می شود، بهتر است از حمل و نقل عمومی و پاک استفاده کنیم.
شهردار تبریز ضمن دعوت از سایر شهروندان برای استفاده از دوچرخه جهت رفتن تا محل کار، تصریح کرد: بحث فرهنگ سازی در چنین مواردی بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل ما نیز جهت کمک به ارتقای این فرهنگ روزهای سه شنبه با دوچرخه به محل کار می رویم.
گفتنی است، شهردار تبریز صبح امروز سه شنبه همراه با جمعی از اعضای سمن زیست محیطی رکابزنان سبز تبریز مسیر خیابان آزادی تبریز تا میدان ساعت را رکاب زدند. شرکت کنندگان در این پوشش با حضور در عمارت شهرداری تبریز از شهردار و اعضای شورای شهر خواستند تا برای امینی دوچرخه سوران در سطح خیابان های شهر برنامه ریزی کنند.
شهین باهر افزود: این حرکت های نمادین در طولانی مدت باعث می شود مردم به موضوع محیط زیست و آلودگی هوا اهمیت داده و فراموش نکنند که می توان از دوچرخه برای تردد در سطح شهر استفاده کرد.
وی با بیان اینکه این پویش نباید تنها مختص سه شنبه ها باشد، گفت: در روزهای زمستان که مسائلی مثل وارونگی هوا و افزایش آلودگی در هوای شهر محسوس می شود، بهتر است از حمل و نقل عمومی و پاک استفاده کنیم.
شهردار تبریز ضمن دعوت از سایر شهروندان برای استفاده از دوچرخه جهت رفتن تا محل کار، تصریح کرد: بحث فرهنگ سازی در چنین مواردی بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل ما نیز جهت کمک به ارتقای این فرهنگ روزهای سه شنبه با دوچرخه به محل کار می رویم.
گفتنی است، شهردار تبریز صبح امروز سه شنبه همراه با جمعی از اعضای سمن زیست محیطی رکابزنان سبز تبریز مسیر خیابان آزادی تبریز تا میدان ساعت را رکاب زدند. شرکت کنندگان در این پوشش با حضور در عمارت شهرداری تبریز از شهردار و اعضای شورای شهر خواستند تا برای امینی دوچرخه سوران در سطح خیابان های شهر برنامه ریزی کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها