3 میلیون نفر برای کارت سوخت المثنی ثبتنام کردند
پدال نیوز: در مجموع ۳ میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی ثبتنام کردند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، زیبا اسماعیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: از این تعداد، 2 میلیون و 400 هزار نفر در سامانه ثبتنام کردهاند و ثبتنام 509 هزار نفر نیز از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس 10+ بوده است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه هماکنون پالایش اطلاعات ثبتنامی افراد آغاز شده است، گفت: اطلاعات دریافتی دستهبندی، پالایش و فیلتر میشود و آمار نهایی ثبتنامکنندگان به صورت مشخص بهزودی اعلام خواهد شد.
بر اساس اطلاعات پایگاه اطلاعرسانی وزارت نفت، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران تاکید کرد: بازتوزیع بیش از 260 هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال 93 به بعد شمارهگذاری شده و در دفاتر پست معطل مانده بود، آغاز شده است. همچنان امکان ویرایش اطلاعات و حذف درخواست برای ثبتنام کنندگان وجود دارد.
وی همچنین از ابطال بیش از 37 هزار کارت سوخت غیرقانونی مهاجر خبر داد و افزود: این کارتهای سوخت متعلق به کسانی بوده است که در سامانه ثبتنام کرده و به صورت غیرقانونی کارت سوخت خود را به فروش رساندهاند و در استان سیستان و بلوچستان از طریق این کارتها سوختگیری انجام شده است.
ثبتنام کارت هوشمند سوخت المثنی از روز شنبه (سوم آذرماه) آغاز شد و تا روز شنبه (24 آذرماه) ادامه یافت. شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در اطلاعیه شماره هفت خود این زمان را به مدت یک هفته دیگر یعنی تا روز شنبه (یکم دیماه) تمدید کرد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه هماکنون پالایش اطلاعات ثبتنامی افراد آغاز شده است، گفت: اطلاعات دریافتی دستهبندی، پالایش و فیلتر میشود و آمار نهایی ثبتنامکنندگان به صورت مشخص بهزودی اعلام خواهد شد.
بر اساس اطلاعات پایگاه اطلاعرسانی وزارت نفت، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران تاکید کرد: بازتوزیع بیش از 260 هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال 93 به بعد شمارهگذاری شده و در دفاتر پست معطل مانده بود، آغاز شده است. همچنان امکان ویرایش اطلاعات و حذف درخواست برای ثبتنام کنندگان وجود دارد.
وی همچنین از ابطال بیش از 37 هزار کارت سوخت غیرقانونی مهاجر خبر داد و افزود: این کارتهای سوخت متعلق به کسانی بوده است که در سامانه ثبتنام کرده و به صورت غیرقانونی کارت سوخت خود را به فروش رساندهاند و در استان سیستان و بلوچستان از طریق این کارتها سوختگیری انجام شده است.
ثبتنام کارت هوشمند سوخت المثنی از روز شنبه (سوم آذرماه) آغاز شد و تا روز شنبه (24 آذرماه) ادامه یافت. شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در اطلاعیه شماره هفت خود این زمان را به مدت یک هفته دیگر یعنی تا روز شنبه (یکم دیماه) تمدید کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها