با حضور کشتپور؛
دوچرخههای اشتراکی منطقه 2 تهران افتتاح شدند
پدال نیوز- دوچرخههای اشتراکی شهرداری تهران صبح امروز با حضور کشتپور شهردار منطقه ۲ افتتاح شدند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رسول کشتپور شهردار منطقه 2 شهرداری تهران صبح امروز در مراسم افتتاح دوچرخههای اشتراکی که در خیابان ایران زمین برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: امروز 10 ایستگاه دوچرخههای اشتراکی بی دود با 300 دوچرخه افتتاح میشود.
شهردار منطقه 2 شهرداری تهران با بیان اینکه در فاصله 2 روز 500 نفر برای استفاده از دوچرخههای اشتراکی ثبت نام کردند، گفت: فکر میکنم برای اینکه بتوانیم در زمینه فرهنگسازی در استفاده از دوچرخه حرکت کنیم باید این نوع حمل و نقل سبک را توسعه دهیم.
وی با بیان اینکه در سطح ناحیه 2 این سیستم را پیاده کردهایم گفت: شهروندان میتوانند در قالب نصب نرم افزار بی دود از این دوچرخهها استفاده کنند و در هر جایی پس از استفاده آن را رها کنند؛ ضمن اینکه در اتاق کنترل دوچرخهها پایش میشوند و بهتر است که دوچرخهها در مکانهای تعبیه شده پارک شوند.
کشتپور با بیان اینکه در فاز اول 300 دوچرخه مورد استفاده میگیرد و در صورت استقبال مردم افزایش مییابد گفت: تاکنون 540 نفر ثبت نام کردهاند و 13 هزار نفر هم نرم افزار بی دود را نصب کردهاند.
وی خاطرنشان کرد: هزینه استفاده از دوچرخههای اشتراکی هر نیم ساعت 1500 تومان است؛اما شهروندان قبل از استفاده باید 159 هزار تومان را در حساب خود ودیعه گذاری کنند.
شهردار منطقه 2 شهرداری تهران با بیان اینکه در فاصله 2 روز 500 نفر برای استفاده از دوچرخههای اشتراکی ثبت نام کردند، گفت: فکر میکنم برای اینکه بتوانیم در زمینه فرهنگسازی در استفاده از دوچرخه حرکت کنیم باید این نوع حمل و نقل سبک را توسعه دهیم.
وی با بیان اینکه در سطح ناحیه 2 این سیستم را پیاده کردهایم گفت: شهروندان میتوانند در قالب نصب نرم افزار بی دود از این دوچرخهها استفاده کنند و در هر جایی پس از استفاده آن را رها کنند؛ ضمن اینکه در اتاق کنترل دوچرخهها پایش میشوند و بهتر است که دوچرخهها در مکانهای تعبیه شده پارک شوند.
کشتپور با بیان اینکه در فاز اول 300 دوچرخه مورد استفاده میگیرد و در صورت استقبال مردم افزایش مییابد گفت: تاکنون 540 نفر ثبت نام کردهاند و 13 هزار نفر هم نرم افزار بی دود را نصب کردهاند.
وی خاطرنشان کرد: هزینه استفاده از دوچرخههای اشتراکی هر نیم ساعت 1500 تومان است؛اما شهروندان قبل از استفاده باید 159 هزار تومان را در حساب خود ودیعه گذاری کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها