رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت :
جایگاهها آماده استفاده اجباری از کارت سوخت نیستند
پدال نیوز- رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: در حال حاضر صددرصد دستگاهها قدیمی بوده و آمادگی پذیرش کارت سوخت را ندارند، جایگاههای جدید نیز مجهز به سامانه کارت سوخت نیستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، بیژن حاج محمدرضا درباره آمادگی جایگاههای سوخت برای اجباری شدن استفاده از کارت اظهار داشت: سامانههای جایگاهها همچنان مشابه قبل است و هیچ تغییری در آن حاصل نشده و بروز نشدهاند.
وی افزود: دستگاههایی که اکنون در جایگاهها موجود است در سال 86 نصب شده در حالی که باید روزآمد شوند، اما قطعه ندارند.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت تصریح کرد: تلمبههایی که اکنون در جایگاهها فعال هستند در هر طرف یک شماره را نشان میدهند و متاسفانه طی 11 سال گذشته روزآمد نشدهاند.
وی تاکید کرد: اکنون که بنزین آزاد است و نیازی به استفاده از کارت نیست اگر نتوان از یک تلمبه استفاه کرد میتوانیم سراغ یک تلمبه دیگر برویم اما وقتی در مجموعه تلمبهها اجبار به استفاده از کارت سوخت باشد، ممکن است مشکل بوجود بیاید.
حاج محمدرضا در ادامه گفت: در هر جایگاه حداقل 9 تلمبه وجود دارد که 6 تلمبه مربوط به بنزین و 3 تلمبه سوپر است، اکثریت قریب به اتفاق جایگاهها هم دو طرفه هستند یعنی 12 نازل بنزین وجود دارد وقتی بروز نشده و قطعه نداشته باشند، فشار وارد شده و پاسخگویی لازم را نخواهند داشت.
وی یادآور شد: وقتی اجبار به کارت سوخت باشد باید تمام تلمبهها بهروز باشند.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت خاطرنشان کرد: در حال حاضر صددرصد دستگاهها قدیمی بوده و آمادگی پذیرش کارت سوخت را ندارند، جایگاههای جدید هم که مجهز به سامانه کارت سوخت نیستند.
وی افزود: دستگاههایی که اکنون در جایگاهها موجود است در سال 86 نصب شده در حالی که باید روزآمد شوند، اما قطعه ندارند.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت تصریح کرد: تلمبههایی که اکنون در جایگاهها فعال هستند در هر طرف یک شماره را نشان میدهند و متاسفانه طی 11 سال گذشته روزآمد نشدهاند.
وی تاکید کرد: اکنون که بنزین آزاد است و نیازی به استفاده از کارت نیست اگر نتوان از یک تلمبه استفاه کرد میتوانیم سراغ یک تلمبه دیگر برویم اما وقتی در مجموعه تلمبهها اجبار به استفاده از کارت سوخت باشد، ممکن است مشکل بوجود بیاید.
حاج محمدرضا در ادامه گفت: در هر جایگاه حداقل 9 تلمبه وجود دارد که 6 تلمبه مربوط به بنزین و 3 تلمبه سوپر است، اکثریت قریب به اتفاق جایگاهها هم دو طرفه هستند یعنی 12 نازل بنزین وجود دارد وقتی بروز نشده و قطعه نداشته باشند، فشار وارد شده و پاسخگویی لازم را نخواهند داشت.
وی یادآور شد: وقتی اجبار به کارت سوخت باشد باید تمام تلمبهها بهروز باشند.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت خاطرنشان کرد: در حال حاضر صددرصد دستگاهها قدیمی بوده و آمادگی پذیرش کارت سوخت را ندارند، جایگاههای جدید هم که مجهز به سامانه کارت سوخت نیستند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها