کد خبر:
۹۶۱۷۰ ۱۶:۴۷
۱۳۹۷/۰۹/۲۲
خودروهای برقی جایگزین خودروهای کم فروش فولکس واگن میشوند؟
پدال نیوز- فولکس واگن اعلام کرده است که میخواهد تولید مدلهای کم فروش را کاهش داده و بجای آن تا سال ۲۰۲۵ میلادی تولید خودروهای الکتریکی را افزایش دهد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، به نظر میرسد که شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که بزرگترین خودروساز در اروپا به شمار میرود و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی خودرو را نیز به خود اختصاص داده است، حالا تصمیم گرفته است در ساختار خط تولید و فعالیت و عملکرد خود تغییر و تحولات جدیدی را ایجاد کرده و به نوعی برنامههای خود را برای دستیابی به فروش و سوددهی بیشتر سازماندهی کند.
در همین راستا فولکس واگن به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2025 میلادی تمرکز خود را بیشتر بر روی توسعه و افزایش ظرفیت خط تولید خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست بگذارد و در عوض مدلهای کم تقاضا و کم فروشتر را کاهش دهد تا بدین ترتیب بازدهی خود را بالا برده و سهم بیشتری از بازارهای جهانی خودرو را از آن خود کند.
فولکس واگن با اینکه در بیانیه مطبوعاتی خود از این تصمیم اطلاعرسانی کرده، اما هنوز جزئیات دیگری را مبنی بر اینکه دقیقا چه مدل هایی از خط تولید این خودروساز آلمانی حذف خواهند شد، منتشر نکرده است.
رالف براندشتاتر، مدیر ارشد عملیات فولکسواگن در این خصوص خاطرنشان کرد: ما باید ساختار فعالیت و عملکرد شرکت خود را با سرعت و دقت بیشتری تغییر دهیم چراکه تمرکز بزرگترین شرکتهای خودروسازی در جهان این روزها به سرعت درحال تغییر به سمت و سوی خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست همچون وسائل نقلیه برقی و الکتریکی و همچنین فناوری های خودران است و در صورتی که ما اندکی تعلل کنیم، ممکن است برای همیشه سهم خود را از بازارهای جهانی خودرو از دست داده و از رقیبان خود عقب بمانیم.
این شرکت پیشتر نیز اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال 2025 میلادی حدود حدود 20 مدل خودروی برقی و الکتریکی به بازار عرضه کند و قصد دارد در زمینه توسعه خط تولید آنها سرمایه گذاری کلانی کند.
در حقیقت این خودروساز برای بهرهگیری از فناوریهای جدید و تغییر و تحولات لازم به بالغ بر 12.5 میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد که پیشبینی میشود 10.2 میلیارد دلار آن تنها برای توسعه خودروهای الکتریکی و زیرساختهای مربوط به آن است.
به نظر میرسد شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که بیشترین سهم فروش خودرو را در جهان دارد، میخواهد رسوایی خودروهای دیزلی موسوم به دیزل گیت (diesel Gate) خود را جبران کرده و به توسعه فناوریهای نوینی همچون خودروهای خودران و همچنین وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست نظیر خودروهای برقی و الکتریکی بپردازد و بدین ترتیب چهره آلوده و تخریب نام خود را در جهان از بین ببرد.
ا توجه به گسترش روزافزون خودروهای برقی که بعنوان وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست شناخته میشوند، شرکتهای خودروسازی بسیاری تصمیم گرفتهاند که در چندسال اخیر به تولید و توسعه خودروهای برقی روی آورند تا بدین ترتیب نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا و گرمایش زمین داشته و رضایت و توجه خیل عظیمی از مشتریان خودرو را نیز به سمت و سوی خود جلب کنند.
در همین راستا فولکس واگن به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2025 میلادی تمرکز خود را بیشتر بر روی توسعه و افزایش ظرفیت خط تولید خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست بگذارد و در عوض مدلهای کم تقاضا و کم فروشتر را کاهش دهد تا بدین ترتیب بازدهی خود را بالا برده و سهم بیشتری از بازارهای جهانی خودرو را از آن خود کند.
فولکس واگن با اینکه در بیانیه مطبوعاتی خود از این تصمیم اطلاعرسانی کرده، اما هنوز جزئیات دیگری را مبنی بر اینکه دقیقا چه مدل هایی از خط تولید این خودروساز آلمانی حذف خواهند شد، منتشر نکرده است.
رالف براندشتاتر، مدیر ارشد عملیات فولکسواگن در این خصوص خاطرنشان کرد: ما باید ساختار فعالیت و عملکرد شرکت خود را با سرعت و دقت بیشتری تغییر دهیم چراکه تمرکز بزرگترین شرکتهای خودروسازی در جهان این روزها به سرعت درحال تغییر به سمت و سوی خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست همچون وسائل نقلیه برقی و الکتریکی و همچنین فناوری های خودران است و در صورتی که ما اندکی تعلل کنیم، ممکن است برای همیشه سهم خود را از بازارهای جهانی خودرو از دست داده و از رقیبان خود عقب بمانیم.
این شرکت پیشتر نیز اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال 2025 میلادی حدود حدود 20 مدل خودروی برقی و الکتریکی به بازار عرضه کند و قصد دارد در زمینه توسعه خط تولید آنها سرمایه گذاری کلانی کند.
در حقیقت این خودروساز برای بهرهگیری از فناوریهای جدید و تغییر و تحولات لازم به بالغ بر 12.5 میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد که پیشبینی میشود 10.2 میلیارد دلار آن تنها برای توسعه خودروهای الکتریکی و زیرساختهای مربوط به آن است.
به نظر میرسد شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که بیشترین سهم فروش خودرو را در جهان دارد، میخواهد رسوایی خودروهای دیزلی موسوم به دیزل گیت (diesel Gate) خود را جبران کرده و به توسعه فناوریهای نوینی همچون خودروهای خودران و همچنین وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست نظیر خودروهای برقی و الکتریکی بپردازد و بدین ترتیب چهره آلوده و تخریب نام خود را در جهان از بین ببرد.
ا توجه به گسترش روزافزون خودروهای برقی که بعنوان وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست شناخته میشوند، شرکتهای خودروسازی بسیاری تصمیم گرفتهاند که در چندسال اخیر به تولید و توسعه خودروهای برقی روی آورند تا بدین ترتیب نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا و گرمایش زمین داشته و رضایت و توجه خیل عظیمی از مشتریان خودرو را نیز به سمت و سوی خود جلب کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش