بهرهبرداری از دوچرخههای اشتراکی آغاز شد
پدال نیوز- قاسمی گفت: روز گذشته ۵۰۰ دوچرخه اشتراکی در سطح منطقه ۲ مستقر شدند تا شهروندان از آنها استفاده کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حسین قاسمی مجری طرح دوچرخههای اشتراکی در شهرداری تهران با اعلام این خبر که روز گذشته 500 دوچرخه اشتراکی در سطح منطقه 2 مستقر شدند تا شهروندان از آنها استفاده کنند، گفت: هدف از اجرای این طرح کاهش آلودگی هوا و تشویق مردم به استفاده از وسایل نقلیه پاک است.
مجری طرح دوچرخههای اشتراکی تصریح کرد: شهروندان برای استفاده از این دوچرخهها ابتدا باید نرمافزار بیدود را نصب کنند و با واریز 159 هزار تومان به عنوان ودیعه مجاز به استفاده از این دوچرخهها شوند.
وی با بیان اینکه شهروندان هر زمانی که بخواهند میتوانند این مبلغ را پس بگیرند،گفت: علاوه بر این شهروندان به ازای هر نیم ساعت استفاده از دوچرخه باید 1500 تومان پرداخت کنند.
قاسمی با بیان اینکه پارکینگهای دوچرخههای اشتراکی در سطح منطقه 6 هم مستقر شدهاند، گفت: سه شنبه هفته آینده پروژه دوچرخههای اشتراکی با حضور حناچی شهردار تهران و پور سید آقایی معاون ترافیک شهردار به صورت رسمی افتتاح خواهد شد و شهروندان میتوانند در سطح منطقه 2 و منطقه 6 شهرداری تهران از دوچرخههای اشتراکی استفاده کنند.
گفتنی است؛ دوچرخههای اشتراکی طرحی است که با پشتیبانی شهرداری تهران اجرا میشود و شهروندان میتوانند، با اسکن کردن کدی که بر روی دوچرخه وجود دارد از طریق موبایل خود اقدام به بازکردن قفل آن کنند و پس از استفاده از دوچرخه آن را در پارکینگهای تهیه شده در هر نقطهای از شهر رها کنند و به ازای هر نیم ساعت استفاده 1500 تومان از حساب آنها کم شود، این طرح که در مرداد ماه سال جاری رونمایی شده بود سرانجام روز گذشته برای اولین بار در منطقه 2 مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
مجری طرح دوچرخههای اشتراکی تصریح کرد: شهروندان برای استفاده از این دوچرخهها ابتدا باید نرمافزار بیدود را نصب کنند و با واریز 159 هزار تومان به عنوان ودیعه مجاز به استفاده از این دوچرخهها شوند.
وی با بیان اینکه شهروندان هر زمانی که بخواهند میتوانند این مبلغ را پس بگیرند،گفت: علاوه بر این شهروندان به ازای هر نیم ساعت استفاده از دوچرخه باید 1500 تومان پرداخت کنند.
قاسمی با بیان اینکه پارکینگهای دوچرخههای اشتراکی در سطح منطقه 6 هم مستقر شدهاند، گفت: سه شنبه هفته آینده پروژه دوچرخههای اشتراکی با حضور حناچی شهردار تهران و پور سید آقایی معاون ترافیک شهردار به صورت رسمی افتتاح خواهد شد و شهروندان میتوانند در سطح منطقه 2 و منطقه 6 شهرداری تهران از دوچرخههای اشتراکی استفاده کنند.
گفتنی است؛ دوچرخههای اشتراکی طرحی است که با پشتیبانی شهرداری تهران اجرا میشود و شهروندان میتوانند، با اسکن کردن کدی که بر روی دوچرخه وجود دارد از طریق موبایل خود اقدام به بازکردن قفل آن کنند و پس از استفاده از دوچرخه آن را در پارکینگهای تهیه شده در هر نقطهای از شهر رها کنند و به ازای هر نیم ساعت استفاده 1500 تومان از حساب آنها کم شود، این طرح که در مرداد ماه سال جاری رونمایی شده بود سرانجام روز گذشته برای اولین بار در منطقه 2 مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها