یک نماینده مردم تهران:
نمایندگان به جای عبور از خط ویژه، نیم ساعت زودتر حرکت کنند
پدال نیوز- یک نماینده مردم تهران با اشاره به پیشنهادی که برای عبور نمایندگان از خط ویژه مطرح شده است، گفت: همانطور که بنده زمانی که نماینده نبودم از این نوع رفتارها بیزار بودم، مردم هم از این نوع حرکات و تصمیمات متنفر خواهند شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا ، عبدالرضا هاشمزایی درباره پیشنهاد سازمان اداری مجلس جهت ارائه تسهیلات عبور و مرور به نمایندگان برای رفت و آمد از خط ویژه، اظهار کرد: بنده اصولا با اینگونه پیشنهادات و طرحها مخالف هستم. من مخالف این هستم که نماینده یا هرکس دیگری از خط ویژه عبور کند چراکه به نفع حکومت و مردم نیست.
وی تاکید کرد: زمانی که کمونیستها در مسکو قدر ت داشتند و روسیه را اداره میکردند، در خیابانها خطی را برای عبور و مرور مقامات اختصاص داده بودند که پس از آنکه کمونیست در روسیه فروپاشید این خطکشیها هم برچیده شد.
این عضو کمیسیون شوراها عنوان کرد: به نظر من اتفاقا نمایندهها و مسئولان باید در ترافیک بمانند تا با مشکلات مردم آشنا باشند. به اعتقاد من بهتر است که نمایندگان به جای عبور از خط ویژه نیم ساعت زودتر از مبدا راه بیافتند، در این صورت دیر هم نخواهند رسید. خود من تاکنون یک دقیقه هم دیر نرسیدهام.
نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: شنیده بودم که در گذشته کارتهایی را برای عبور تعداد معدودی از نمایندگان در نظر گرفته بودند که بتوانند از لاین تسهیلات استفاده کنند اما برای همه نمایندگان نبوده است. به اعتقاد من حتی ماشینهایی هم که با اسکورت جابهجا میشوند باید همراه با مابقی مردم در ترافیک بمانند مگر اینکه ملاحظات امنیتی وجود داشته باشد.
هاشمزایی اظهار داشت: همانطور که بنده زمانی که نماینده نبودم از این نوع رفتارها بیزار بودم، مردم هم از این نوع حرکات و تصمیمات متنفر خواهند شد. به قول معروف هرچه برای خود نمیپسندی برای دیگران هم مپسند.
وی تاکید کرد: زمانی که کمونیستها در مسکو قدر ت داشتند و روسیه را اداره میکردند، در خیابانها خطی را برای عبور و مرور مقامات اختصاص داده بودند که پس از آنکه کمونیست در روسیه فروپاشید این خطکشیها هم برچیده شد.
این عضو کمیسیون شوراها عنوان کرد: به نظر من اتفاقا نمایندهها و مسئولان باید در ترافیک بمانند تا با مشکلات مردم آشنا باشند. به اعتقاد من بهتر است که نمایندگان به جای عبور از خط ویژه نیم ساعت زودتر از مبدا راه بیافتند، در این صورت دیر هم نخواهند رسید. خود من تاکنون یک دقیقه هم دیر نرسیدهام.
نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: شنیده بودم که در گذشته کارتهایی را برای عبور تعداد معدودی از نمایندگان در نظر گرفته بودند که بتوانند از لاین تسهیلات استفاده کنند اما برای همه نمایندگان نبوده است. به اعتقاد من حتی ماشینهایی هم که با اسکورت جابهجا میشوند باید همراه با مابقی مردم در ترافیک بمانند مگر اینکه ملاحظات امنیتی وجود داشته باشد.
هاشمزایی اظهار داشت: همانطور که بنده زمانی که نماینده نبودم از این نوع رفتارها بیزار بودم، مردم هم از این نوع حرکات و تصمیمات متنفر خواهند شد. به قول معروف هرچه برای خود نمیپسندی برای دیگران هم مپسند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها