کد خبر:
۹۵۶۴۶ ۱۱:۰۶
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو هیچ مخالفتی ندارد!
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در حال کارشناسی موضوع است، گفت: رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو ...
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در حال کارشناسی موضوع است، گفت: رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفتی نداشته است.
محمدرضا رحمانی در گفتوگو با فارس و در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است، گفت: خیر، این حرف را چه کسی زده است؟
وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت نکرده و سازمان حمایت در حال انجام کار کارشناسی است.
جالب اینجاست رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیش از این به نقل از مسئولان وزارت صنعت نقل کرده بود که رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است.
این گزارش میافزاید: بعد از افزایش قیمت دلار و نوسانات بازار ارز یکی از خواستههای خودروسازان افزایش قیمت خودرو است که این موضوع توسط سازمان حمایت در حال کارشناسی است.
محمدرضا رحمانی در گفتوگو با فارس و در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است، گفت: خیر، این حرف را چه کسی زده است؟
وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت نکرده و سازمان حمایت در حال انجام کار کارشناسی است.
جالب اینجاست رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیش از این به نقل از مسئولان وزارت صنعت نقل کرده بود که رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است.
این گزارش میافزاید: بعد از افزایش قیمت دلار و نوسانات بازار ارز یکی از خواستههای خودروسازان افزایش قیمت خودرو است که این موضوع توسط سازمان حمایت در حال کارشناسی است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
گيربكس اتوماتيك دانگ فنگ به تنهايي 24 ميليون تومان خريد فروش ميشه در حاليكه قيمت خودرو 50 ميليون تومانه.
الان اوضاع طوريه كه اگه ماشين بدزدند و قطعاتش و فلزهاشو جدا جدا بفروشن 50% بيشتر از قسمت كارخونه است.
الان اوضاع طوريه كه اگه ماشين بدزدند و قطعاتش و فلزهاشو جدا جدا بفروشن 50% بيشتر از قسمت كارخونه است.
آقای نجفی عارضیم خدمت شما که ماهم راضی به ضرر خودرو سازها یا همون مونتاژ کارهای چینی نیستیم پس بهتر اینا کاسه کوزه ی خودشونو جمع کنن تا از این بیشتر به خودشون و مردم ضرر نزنن ، اینا عرضه ی خودرو ساختن ندارن چرا ؟ چون فقط به فکر منافع خودشون هستند و بس
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها
