تعامل وزارت نفت با جایگاهداران عرضههای نفتی
پدال نیوز- مشاور ویژه وزیر نفت گفت: وزارت نفت درصدد اجرای سیستم جدیدی است که مشکلات صنف جایگاهداران عرضه فرآوردههای نفتی را رفع کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیدین ختلان مشاور ویژه وزیر نفت در همایش بزرگ جایگاهداران عرضه فرآوردههای نفتی که امروز (چهارشنبه 30 آبان ماه) در سالن همایشهای بینالمللی رازی علوم پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه در 2 سال گذشته مسائلی وجود داشت که اقتصاد صنف جایگاهداران عرضه فرآوردههای نفتی را تضعیف کرده بود، اظهار کرد: وزارت نفت درصدد اجرای سیستم جدیدی است که مشکلات این صنف از جمله ثابت ماندن کارمزد جایگاهداران، هزینه حملونقل و پخش فرآوردههای نفتی را رفع کند.
وی با اشاره به نحوه تخصیص بودجه به ارگان های دولتی گفت: سازمان برنامه و بودجه وظیفه اختصاص بودجه به ارگانهای مختلف را دارد، اما وزارت نفت از این موضوع مستثنی بوده و تأمین بودجه خود را از 14.5 درصدی که از درآمد فروش نفت حاصل میشود، تأمین میکند.
مشاور ویژه وزیر نفت افزود: تنها موضوعی که وزارت نفت برای تأمین بودجه آن باید به سازمان برنامه و بودجه مراجعه کند مربوط به کارمزد جایگاهداران عرضه فرآورده های نفتی است و در این موضوع وزارت نفت هیچ دخل و تصرفی در کم و زیاد کردن آن ندارد.
به گفته وی، مفاهیم اولیه طرح برندینگ که در چند سال اخیر در دست اجراست به خوبی برای جایگاهداران عرضه فرآوردههای نفتی قابل فهم نبوده و در سطح جایگاهداران خرد از این موضوع برداشت درستی نشده است.
در ادامه این همایش پیمان کامران رئیس انجمن جایگاهداران سوخت استان اصفهان با اشاره به افزایش 300 درصدی هزینههای نگهداری جایگاههای سوخت، گفت: در سال 95 و 96 شرکت پخش فرآوردهها به ترتیب 6 درصد و 8 درصد کارمزد جایگاهداران را افزایش داد.
رئیس انجمن جایگاهداران سوخت استان اصفهان افزود: موضوع مهم دیگر که واقعا معیشت جایگاه داران را به چالش انداخته است ایجاد تلمبههای کنار خیابان بود که طبق قانون ایجاد آن از سمت شهرداری نباید انجام شود.
وی با اشاره به نحوه تخصیص بودجه به ارگان های دولتی گفت: سازمان برنامه و بودجه وظیفه اختصاص بودجه به ارگانهای مختلف را دارد، اما وزارت نفت از این موضوع مستثنی بوده و تأمین بودجه خود را از 14.5 درصدی که از درآمد فروش نفت حاصل میشود، تأمین میکند.
مشاور ویژه وزیر نفت افزود: تنها موضوعی که وزارت نفت برای تأمین بودجه آن باید به سازمان برنامه و بودجه مراجعه کند مربوط به کارمزد جایگاهداران عرضه فرآورده های نفتی است و در این موضوع وزارت نفت هیچ دخل و تصرفی در کم و زیاد کردن آن ندارد.
به گفته وی، مفاهیم اولیه طرح برندینگ که در چند سال اخیر در دست اجراست به خوبی برای جایگاهداران عرضه فرآوردههای نفتی قابل فهم نبوده و در سطح جایگاهداران خرد از این موضوع برداشت درستی نشده است.
در ادامه این همایش پیمان کامران رئیس انجمن جایگاهداران سوخت استان اصفهان با اشاره به افزایش 300 درصدی هزینههای نگهداری جایگاههای سوخت، گفت: در سال 95 و 96 شرکت پخش فرآوردهها به ترتیب 6 درصد و 8 درصد کارمزد جایگاهداران را افزایش داد.
رئیس انجمن جایگاهداران سوخت استان اصفهان افزود: موضوع مهم دیگر که واقعا معیشت جایگاه داران را به چالش انداخته است ایجاد تلمبههای کنار خیابان بود که طبق قانون ایجاد آن از سمت شهرداری نباید انجام شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها