آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۹۴۸۱
۲۳:۱۳
۱۳۹۴/۰۸/۱۰

آغاز به کار اولین رستوران آمریکایی در تهران +تصاویر

پدال نیوز: اولین شعبه KFC از دیشب در تهران بصورت رسمی کار خود را شروع کرد. این در حالی است که پس از مخالفت با افتتاح مک‌دونالد در ایران، به این فست‌فود آمریکایی مجوز داده شد تا در ایران شعبه داشته باشد. این رستوران در یکی از خیابان های به نسبت خلوت غرب تهران افتتاح شد و می‌توان آن را قدم اولیه‌ای برای آزمایش راه‌اندازی این مجموعه در تهران دانست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، در آستانه سیزدهم آبان، اولین شعبه رستوران کی اف سی از شب گذشته در تهران به صورت رسمی کار خود را شروع کرد.این موضوع در حالی اتفاق افتاد که پس از مخالفت با افتتاح مک دونالد در ایران و حواشی پیرامون آن، ناگهان این فست فود آمریکایی که مجوز خود را پس از بیانیه لوزان و در اردیبهشت ماه گرفته است، کار خود را آغاز کرد. این رستوران در یکی از خیابان های به نسبت خلوت غرب تهران افتتاح شد و می توان آن را قدم اولیه برای آزمایش راه اندازی این مجموعه در تهران دانست.

در تصاویر مشاهده می کنید که محیط داخلی و دکور این رستوران شبیه به پرچم آمریکا است و با حضور در این فست فود اگر به دور و اطراف نگاهی کنید متوجه می شوید که این مجموعه یک مجموعه آمریکایی است و از محیط اطراف تفاوت دارد. سایت KFC.IR نیز این شعبه را در سایت خود جا داده و این نشان می دهد که این شعبه زیر نظر آن فعالیت می کند.

مخاطبین اطلاع دادند که با سوال از سرپرست مجموعه متوجه شده اند که ماهانه چند ده میلیون تومان بخاطر استفاده از لوگوی این مجموعه برای کی اف سی ارسال می کنند. کی اف سی متعلق به کشور آمریکاست و اگر این پول برای آمریکا ارسال گردد خود این پول سرمایه ای است (ولو اندک) که به اقتصاد آمریکا کمک می کند. بدیهی است که آمریکا دشمن اصلی ایران است و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ایران دریغ نخواهد کرد. علاوه بر این نفوذ فرهنگی که رهبر انقلاب بر روی آن تاکید دارند و دولت و ملت را از آن برحضر داشته اند با راه هایی شبیه به این اقدام صورت می گیرد و خطر بزرگی را برای کشور در پی دارد.

در پایان یادآوری یک نکته از پیام رهبر انقلاب به رئیس جمهور لازم و ضروریست که در زیر آن را دوباره می خوانیم:

«در خاتمه همان‌طور که در جلسات متعدد به آن جناب و دیگر مسئولان دولتی یادآور شده و در جلسات عمومی به مردم عزیزمان گوشزد کرده‌ام، رفع تحریم‌ها هر چند از باب رفع ظلم و احقاق حقوق ملت ایران کار لازمی است، لیکن گشایش اقتصادی و بهبود معیشت و رفع معضلات کنونی جز با جدی گرفتن و پیگیری همه‌‌جانبـه‌ اقتصاد مقـاومتی میسر نخـواهد شـد. امیـد است مراقبت شود که این مقصود با جدیت تمام دنبــال شود و بخصوص به تقویت تولید ملی توجه ویژه صورت گیرد و نیز مراقبت فرمایید که وضعیت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود.»

منبع: دیدبان

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
نظرات شما
کارن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
تهران عقب مونده زنجان 2 هفته هست افتتاح شده
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو