افتتاح چندین پروژه راهسازی در جنوب کرمان با حضور وزیر
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بهمنظور کلنگزنی پروژه ملی راه آهن جیرفت وارد فرودگاه جیرفت شد و مورد استقبال استاندار کرمان، نمایندگاه مجلس شورای اسلامی فرمانداران، مدیران کل قرار گرفت.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی چندین پروژه راه روستایی و ساختمان فرماندهی پلیس راه جنوب استان کرمان به بهرهبرداری میرسد.
باحضور وزیر راه و شهرسازی پل آیت الله «رفسنجانی» ورودی شهر کهنوج به بهرهبرداری رسید.
«مسعود جمیلی»، مدیرکل راهداری جنوب کرمان گفت: این پل از سال 1389 آغاز شده است و بهعلت نداشتن اعتبار وقفه ایجاد شد.
وی افزود: برای این پل با 5 دهنه به طول 200 متر از ابتدای فعالیت تاکنون 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. در دولت تدبیر و امید هم پل ورودی شهر کهنوج که نیاز ضروری این شهرستان بود به بهرهبرداری رسید.
در ادامه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به جنوب کرمان ساختمان پلیس راه جنوب کرمان و کلنگ راهآهن جیرفت زده میشود.
براساس این گزارش، با حضور وزیر راه و شهرسازی ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان هم افتتاح شد.
مدیر کل راهداری جنوب استان کرمان گفت: این ساختمان با زیر بنای 5000 متر مربع در سه طبقه احداث شده است.
«مسعود جمیلی» افزود: برای احداث این ساختمان بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
در این سفرمعاونین و روسای سازمانهای راهداری همراهی میکنند و استاندار کرمان نمایندگان مجلس شورای اسلامی جنوب کرمان فرمانداران و مدیران کل نیز حضور داشتند.
باحضور وزیر راه و شهرسازی پل آیت الله «رفسنجانی» ورودی شهر کهنوج به بهرهبرداری رسید.
«مسعود جمیلی»، مدیرکل راهداری جنوب کرمان گفت: این پل از سال 1389 آغاز شده است و بهعلت نداشتن اعتبار وقفه ایجاد شد.
وی افزود: برای این پل با 5 دهنه به طول 200 متر از ابتدای فعالیت تاکنون 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. در دولت تدبیر و امید هم پل ورودی شهر کهنوج که نیاز ضروری این شهرستان بود به بهرهبرداری رسید.
در ادامه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به جنوب کرمان ساختمان پلیس راه جنوب کرمان و کلنگ راهآهن جیرفت زده میشود.
براساس این گزارش، با حضور وزیر راه و شهرسازی ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان هم افتتاح شد.
مدیر کل راهداری جنوب استان کرمان گفت: این ساختمان با زیر بنای 5000 متر مربع در سه طبقه احداث شده است.
«مسعود جمیلی» افزود: برای احداث این ساختمان بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
در این سفرمعاونین و روسای سازمانهای راهداری همراهی میکنند و استاندار کرمان نمایندگان مجلس شورای اسلامی جنوب کرمان فرمانداران و مدیران کل نیز حضور داشتند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها