استاندار تهران:
خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای استان تهران جریمه می شوند
پدال نیوز- استاندار تهران از اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای این استان در آینده خبر داد و گفت: این طرح به طور آزمایشی به مدت ۲ ماه در اسلامشهر اجرا می شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، محمد حسین مقیمی بعد از ظهر یکشنبه و در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان تهران طی سخنانی در خصوص مصوبات این جلسه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: دستور کار جلسه امروز اجرای طرح معاینه فنی خودروها و ثبت پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق دوربین های شهری در شهرستان اسلامشهر بود، که طی مصوبه این جلسه طرح ثبت جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی طی 2 ماه به طور آزمایشی و ارشادی در اسلامشهر اجرایی می شود.
وی گفت: در این مدت با همکاری شهرداری اسلامشهر جرائم ارشادی به اطلاع صاحبان خودرو می رسد.
رییس شورای ترافیک استان تهران ادامه داد: پلیس راهور از طریق پیامک به صاحبان خودروهای فاقد معاینه فنی اجرای سراسری و قطعی طرح پس از دو ماه را اطلاع رسانی کند.
وی افزود: مصوب شد، پس از انجام مطالعات اولیه اجرای طرح معاینه فنی خودروها در همه شهرهای استان تهران نهایی شود، که با آماده سازی زیرساخت ها در شهرهای استان و پس از اخذ مجوز از وزارت کشور و مصوبه شورای ترافیک استان، پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی در همه شهرهای استان تهران ثبت و جریمه می شوند.
مقیمی گفت: راه اندازی ایستگاه مترو واوان در اسلامشهر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
بر اساس این گزارش و به گفته حسین طلا، شهردار اسلامشهر، این شهر آمادگی زیرساختی برای تعبیه دوربین های شهری ثبت پلاک های فاقد معاینه فنی را دارد و این آمادگی طی دو ماه اجرای طرح برای تنفس قطعی می شود.
وی گفت: در این مدت با همکاری شهرداری اسلامشهر جرائم ارشادی به اطلاع صاحبان خودرو می رسد.
رییس شورای ترافیک استان تهران ادامه داد: پلیس راهور از طریق پیامک به صاحبان خودروهای فاقد معاینه فنی اجرای سراسری و قطعی طرح پس از دو ماه را اطلاع رسانی کند.
وی افزود: مصوب شد، پس از انجام مطالعات اولیه اجرای طرح معاینه فنی خودروها در همه شهرهای استان تهران نهایی شود، که با آماده سازی زیرساخت ها در شهرهای استان و پس از اخذ مجوز از وزارت کشور و مصوبه شورای ترافیک استان، پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی در همه شهرهای استان تهران ثبت و جریمه می شوند.
مقیمی گفت: راه اندازی ایستگاه مترو واوان در اسلامشهر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
بر اساس این گزارش و به گفته حسین طلا، شهردار اسلامشهر، این شهر آمادگی زیرساختی برای تعبیه دوربین های شهری ثبت پلاک های فاقد معاینه فنی را دارد و این آمادگی طی دو ماه اجرای طرح برای تنفس قطعی می شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها