آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۹۴۱۹۳
۱۶:۱۶
۱۳۹۷/۰۸/۱۶

پلیس: خوابتان آمد رانندگی نکنید؛ تلویزیون: آدامس بخورید، خوابتان می‌پرد

پدال نیوز: تمام برنامه‌ای این مثلا رسانه ملی شده است، ستاره و مربع، کنکور و قابلمه.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از عصر ایران؛- پلیس راهنمایی و رانندگی، هرکاری می‌کند تا رانندگان وقتی خواب‌شان می‌آید، رانندگی نکنند و بخوابند هر وقت از خواب سیر شدند بعد به مسیر خود ادامه دهند.
 
طبق گزارش پلیس دریکی از روزهای  نوروز سال 97، 50 درصد تصادف‌های جاده‌ای به خاطر خواب آلودگی بوده است. این نشان می‌دهد که خواب آلودگی نقش بسیاری در تصادف‌های جاده‌ای در ایران دارد.
 
کافی است سری به اخبار بزنید تا ببیند چقدر از تصادف‌ها به ویژه اتوبوس‌های بین شهری به خاطر آب آلودگی است. سال گذشته بود که اتوبوس دانش آموزان به علت خواب آلودگی راننده دچار حادثه شد.
 
با وجود اهمیت موضوع، جناب تلویزیون در حال تبلیغ آدامسی است که خواب‌آلودگی را از بین می‌برد و برای اثبات کیفیت این آدامس، راننده‌ای را نشان می‌دهند که خوابش می‌آید وبعد از خوردن این آدامس خواب از سرش می‌پرد و به رانندگی ادامه می‌دهد.
 
یاللعجب از این تلویزیون. آیا واقعا کسی نیست به این رسانه نظارت کند؟ به نظر می‌رسد مدیران تلویزیون تنها و تنها به دنبال پول درآوردن هستند و اصلا فکر نمی‌کنند که تبلیغاتی که نشان می‌دهند چه محتوایی دارد و چه ضررهایی می‌تواند به جان مردم بزند.
 
پلیس می‌گوید وقتی خواب‌تان می‌آید، به کنار بزنید و دقایقی بخوابید و تلویزیون می‌گوید، آدامس بخورید و به رانندگی ادامه دهید.
 
به نظر می‌رسد تلویزیون ایران فقط به دنبال پول درآوردن است. می‌بینید که تمام برنامه‌ای این مثلا رسانه ملی شده است، ستاره و مربع، کنکور و قابلمه. در این میان چند برنامه و سریال عادی پخش می‌کند.
 
نگاه سیاسی تلویزیون هم که جای خودش که صدای بخشی عظیمی از مردم را درآورده است. گویا که مدیران تلویزیون در سیاره‌ای دیگر زندگی می‌کنند یا از کره‌ای دیگر آمده‌اند و مسئولیت به عهده گرفته‌اند.
 
آنگونه که از شواهد پیداست مدیران صداوسیما فقط می‌خواهند برنامه بسازند، تبلیغ بگیرند و پول دربیاورند و اینکه مخاطب راضی باشد یا نه اصلا برایشان مهم نیست.
 
همه به دنبال حذف کنکور هستند اما  تلویزیون بهترین زمان‌های رسانه‌ای خود را در شبکه‌های مختلف به مدرسان کلاس‌های کنکور اختصاص داده است.
 
مدیران تلویزیون نمونه بارز مدیرانی است که از جامعه دور افتاده‌اند و در جزیره‌ای دیگر زندگی می‌کنند.
 
این در حالی است که همین تلویزیون در سال‌های نه چندان دور با پخش سریال‌های جذاب و برنامه‌های پر بیننده سعی می‌کرد دل به دل مخاطب خود بدهد. کافی است سری به سریال‌های آن دوران بزنید تا ببیند چه می‌گویم.
 
انتظار داریم مدیران تلویزیون در پخش این تبلیغات تجدید نظر کنند و قسمت رانندگی آن را خارج کنند تا حداقل کمکی باشند بری کم شدن آمار تصادف‌های جاده‌ای!
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو