هشدار پلیس راهور ناجا به رانندگان پرخطر
پدال نیوز: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال ۳ هزار و ۴۴ جلد گواهینامه ضبط شده و ۱۶۴ جلد گواهینامه رانندگان پرخطری که ۳ بار بر اساس قانون ضبط شده بودند، ابطال گردید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر که در 6 ماهه ابتدای سال 7 هزار و 236 جلد گواهینامه رانندگان پرخطر در آستانه ضبط قرار گرفتند، اظهار داشت: از این تعداد 3 هزار و 44 جلد گواهینامه ضبط شده و 164 جلد گواهینامه رانندگان پرخطری که 3 بار بر اساس قانون ضبط شده، ابطال گردید.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا تصریح کرد: 317 جلد گواهینامه رانندگان پرخطر در آستانه ابطال است که در صورت انجام یک تخلف حادثه ساز دیگر این افراد حداقل برای یکسال حق رانندگی ندارند.
سرهنگ کرمیاسد بیان داشت: افرادی که بعد از ضبط گواهینامه مبادرت به رانندگی کنند به مرجع قضایی معرفی شده و به مجازات مقرر برای رانندگی بدون گواهینامه محکوم میشوند.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اشاره به قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی گفت: بر این اساس اگر راننده ای دارای 30 نمره منفی باشد، گواهینامه او به مدت سه ماه ضبط میشود که در پایان مدت مذکور با پرداخت چهارصد هزار ریال جریمه نقدی مجدداً می تواند رانندگی کند.
وی تصریح کرد: اگر پس از سه ماه، بار دیگر راننده به علت ارتکاب تخلفات جدید حادثهساز نمره منفی بگیرد و نمرهاش به 25 نمره منفی برسد، گواهینامه او به مدت شش ماه ضبط میشود که با پرداخت ششصد هزار ریال جریمه نقدی می تواند مجدداً رانندگی کند.
این مقام راهور ناجا با اعلام اینکه اگر نمره منفی راننده متخلف در بار سوم به 20 برسد گواهینامهاش ابطال میشود، خاطرنشان کرد: این فرد بعد از گذشت یک سال میتواند برابر مقررات و پس از طی دوره آموزشی و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی و در صورت قبولی در آزمون های مربوطه، گواهینامه جدید اخذ کند.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا تصریح کرد: 317 جلد گواهینامه رانندگان پرخطر در آستانه ابطال است که در صورت انجام یک تخلف حادثه ساز دیگر این افراد حداقل برای یکسال حق رانندگی ندارند.
سرهنگ کرمیاسد بیان داشت: افرادی که بعد از ضبط گواهینامه مبادرت به رانندگی کنند به مرجع قضایی معرفی شده و به مجازات مقرر برای رانندگی بدون گواهینامه محکوم میشوند.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اشاره به قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی گفت: بر این اساس اگر راننده ای دارای 30 نمره منفی باشد، گواهینامه او به مدت سه ماه ضبط میشود که در پایان مدت مذکور با پرداخت چهارصد هزار ریال جریمه نقدی مجدداً می تواند رانندگی کند.
وی تصریح کرد: اگر پس از سه ماه، بار دیگر راننده به علت ارتکاب تخلفات جدید حادثهساز نمره منفی بگیرد و نمرهاش به 25 نمره منفی برسد، گواهینامه او به مدت شش ماه ضبط میشود که با پرداخت ششصد هزار ریال جریمه نقدی می تواند مجدداً رانندگی کند.
این مقام راهور ناجا با اعلام اینکه اگر نمره منفی راننده متخلف در بار سوم به 20 برسد گواهینامهاش ابطال میشود، خاطرنشان کرد: این فرد بعد از گذشت یک سال میتواند برابر مقررات و پس از طی دوره آموزشی و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی و در صورت قبولی در آزمون های مربوطه، گواهینامه جدید اخذ کند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها