آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۹۳۶۲۳
۱۶:۵۰
۱۳۹۷/۰۸/۰۵

مینی بوس مزاحم در قلب منطقه 11 پایتخت +عکس

پدال نیوز: آنطور که ساکنان محله اسکندری پایتخت می‌گویند حدود ۲ سال است مینی بوسی با آرم (نشان) شهرداری در خیابان رها شده و کسی نه مسئولیت آن را می‌پذیرد و نه آن را جمع آوری می‌کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا: آنطور که ساکنان محله اسکندری پایتخت می‌گویند حدود ۲ سال است مینی بوسی با آرم (نشان) شهرداری در خیابان رها شده و کسی نه مسئولیت آن را می‌پذیرد و نه آن را جمع آوری می‌کند.

حالا پس از ۲ سال می‌گویند این گُل به سبزه نیز آراسته و داخل مینی بوس اسقاطی به محلی برای تجمع معتادان و کارتن خواب‌ها نیز تبدیل شده به طوری که داد ساکنان محله را درآورده است.

ساکنان محل می‌گویند تماس‌های مکرر با شهرداری و پلیس هم افاقه نکرده است و هرکدام مسئولیت را به گردن دیگری می‌اندازند.

مینی‌بوس مزاحم در قلب منطقه ۱۱ پایتخت

به گفته شورایار محله اسکندری، سر و کله این مینی بوس ۲ سال پیش در یکی از خیابان‌های فرعی پیدا شد، اما آن روز وضعیت آن مثل امروز نبود که شیشه هایش شکسته باشد و لاستیک هایش پنجر.

محمدرضا رحمان اظهارداشت: بار‌ها برای جمع آوری این مینی بوس تلاش کرده ایم، اما هیچ یک از نهاد‌های متولی مسئولیت آن را بر گردن نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه مینی بوس ابتدا در خیابان‌های فرعی بود که پس از مدتی توسط ساکنان به خیابان اسکندری منتقل شد اظهارداشت: این خودرو اینک به محل استقرار معتادان تبدیل شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه روی این ماشین نشان شهرداری تهران خورده است ادامه داد: در بازدیدی که با شهردار ناحیه از آن صورت گرفت عنوان شد این خودرو متعلق به شهرداری نیست.

وی افزود: بار‌ها با پلیس ۱۱۰ نیز تماس گرفته ایم.

شهرداری مجاز به جابه جایی نیست
فرشاد داودی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۱ پایتخت گفت: با وجود آنکه آرم شهرداری روی این مینی بوس حک شده، اما این خودرو متعلق به شهرداری نیست.

به گفته وی خودرویی اسقاطی محسوب می‌شود و شهرداری مجاز به جابه جایی آن است که پلاک آن قدیمی باشد در حالی که که وقتی خودرویی پلاک ایران داشته باشد متعلق به مالک است.

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۱ تهران با تأکید بر اینکه چارچوب وظیفه شهرداری مشخص است خاطرنشان کرد: اگر خودرو پلاک قدیم باشد به این علت که داخل خیابان قرار دارد شهرداری پس از اخطار در صورت بی توجهی نسبت به انتقال آن به پارکینگ اقدام می‌کند.

داودی با اشاره به اینکه خودرو را دیده و هاله‌ای از آرم شهرداری روی آن است گفت: امکان دارد در گذشته مالک خودرو با شهرداری همکاری می‌کرده یا آن را به شهرداری اجاره داده، اما به هیچ عنوان متعلق به شهرداری تهران نیست.

وی همچنین احتمال حک آرم شهرداری توسط برخی افراد را نیز رد نکرد.

به گفته وی شهرداری نمی‌تواند درخصوص خودرو‌های بدون هویت اقدامی انجام دهد.

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۱ تهران در پاسخ به این مساله که خودرو اکنون به محل تجمع کارتن خواب‌ها و معتادان تبدیل شده افزود: با توجه به حضور کارتن خواب‌ها با سیستم قضایی مکاتبه شده تا در زمینه صدور مجوز نسبت به انتقال خودرو اقدام شود.

منطقه ۱۱ از مناطق مرکزی پایتخت به شمار می‌رود؛ ناحیه سه این منطقه از شمال به خیابان آزادی، جنوب قزوین، غرب نواب و شرق به خیابان کارگر منتهی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو