مهمترین راهکار برای صرفه جویی در مصرف بنزین چیست؟
پدال نیوز- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه از دولت خواست تا چارهای جدی برای کنترل و صرفهجویی در مصرف بنزین بیاندیشد، گفت: استفاده از کارت سوخت مهمترین راهکار برای صرفهجویی در مصرف بنزین است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خانه ملت ، هدایتاله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاستهای دولت برای بیتوجهی به مصرف بیرویه بنزین و سوخت در کشور،گفت: دولت برنامه مدونی برای کنترل سوخت ارائه کند.
وی یکی از راههای جلوگیری از مصرف سوخت را افزایش قیمت و یا دونرخی کردن قیمت بنزین دانست و اظهار داشت: دونرخی کردن بنزین تأثیر بسزایی در جلوگیری از هدر رفت سوخت و مصرف بیرویه آن دارد، زیرا باید چارچوبی برای مصرف مردم وجود داشت.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس تأکید کرد: شاید این تصور وجود داشته باشد که دونرخی کردن بنزین منجر به افزایش قیمت در دیگر کالاها، بهخصوص کالاهای اساسی میشود، اما بالاخره باید میزان مصرف بنزین مشخص شود.
خادمی با اشاره به تجربه استفاده از کارت سوخت، گفت: استفاده از کارت سوخت، میتواند یکی از راههای کنترل مصرف باشد و دولت نیز در این زمینه طبق قانون بودجه سنوات گذشته تکلیف دارد، اما آن را به یک باره متوقف کرد که در این زمنینه تخلف صورت گرفته است.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم و مصرف بنزین نیز در حال افزایش است، باید چارهای برای کنترل مصرف سوخت اندیشیده شود، مجلس نیز در این زمینه با دولت در جهت صرفهجویی در مصرف بنزین همراهی خواهد کرد.
وی یکی از راههای جلوگیری از مصرف سوخت را افزایش قیمت و یا دونرخی کردن قیمت بنزین دانست و اظهار داشت: دونرخی کردن بنزین تأثیر بسزایی در جلوگیری از هدر رفت سوخت و مصرف بیرویه آن دارد، زیرا باید چارچوبی برای مصرف مردم وجود داشت.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس تأکید کرد: شاید این تصور وجود داشته باشد که دونرخی کردن بنزین منجر به افزایش قیمت در دیگر کالاها، بهخصوص کالاهای اساسی میشود، اما بالاخره باید میزان مصرف بنزین مشخص شود.
خادمی با اشاره به تجربه استفاده از کارت سوخت، گفت: استفاده از کارت سوخت، میتواند یکی از راههای کنترل مصرف باشد و دولت نیز در این زمینه طبق قانون بودجه سنوات گذشته تکلیف دارد، اما آن را به یک باره متوقف کرد که در این زمنینه تخلف صورت گرفته است.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم و مصرف بنزین نیز در حال افزایش است، باید چارهای برای کنترل مصرف سوخت اندیشیده شود، مجلس نیز در این زمینه با دولت در جهت صرفهجویی در مصرف بنزین همراهی خواهد کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها