جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی به تعویق افتاد
پدال نیوز- پورسیدآقایی با اشاره به صفهای طولانی اخذ معاینه فنی گفت: جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربینهایی که جدید نصب شدهاند، ۲ هفته به تأخیر افتاد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در مراسم افتتاحیه سامانههای ثبت تردد معابر ورودی و خروجی شهر تهران که امروز(سهشنبه) برگزار شد، با اشاره به صفهای طویل خودروهای شخصی برای گرفتن معاینه فنی اظهار کرد: با هماهنگی که با پلیس راهور انجام شده قرار شد دوربینهای جدید تا 2 هفته دیگر خودرویی را جریمه نکنند و فقط به صورت ارشادی به مالکان هشدار دهند.
معاون ترافیک شهردار تهران خاطرنشان کرد: بعد از 2 هفته با فروکش شدن صفهای معاینه فنی، خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه خواهند شد.
پورسید آقایی با ابراز امیدواری از اینکه دوست دارم روزی برسد که هیچ دوربینی هیچ جریمهای را ثبت نکند، تصریح کرد: مدتها بود که نیازمند تجهیز مبادی ورودی و خروجی شهر تهران به دوربینهای ثبت تردد بودیم.
معاون ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: وقتی دستور دادم باید تا اول آبان این سامانهها راهاندازی شود، به اجرای آن امیدوار نبودند.
وی با تأکید بر اینکه از نظر من کار جهادی یعنی اینکه کار را درست و به موقع انجام دهیم، افزود: بیشترین نفع این سامانه، کنترل کامیونها و ماشینهای سنگین است.
پورسید آقایی با اشاره به اینکه هر خودروی سنگینی که در رینگ تهران تردد کند ثبت میشود، تصریح کرد: خودروهایی هم که از شهرستان به تهران میآیند معاینه فنیشان کنترل میشود و در صورت نداشتن جریمه میشوند.
معاون ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه مردم داخل تهران بیشتر به معاینه فنی حساس هستند، گفت: آنچه ما را رنج میداد، خودروهایی بود که از اطراف تهران میآمدند، زیرا روزانه 500 هزار خودرو وارد تهران میشوند که ما توسط این سامانه میتوانیم تردد آنها را ثبت و کنترل کنیم.
معاون ترافیک شهردار تهران خاطرنشان کرد: بعد از 2 هفته با فروکش شدن صفهای معاینه فنی، خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه خواهند شد.
پورسید آقایی با ابراز امیدواری از اینکه دوست دارم روزی برسد که هیچ دوربینی هیچ جریمهای را ثبت نکند، تصریح کرد: مدتها بود که نیازمند تجهیز مبادی ورودی و خروجی شهر تهران به دوربینهای ثبت تردد بودیم.
معاون ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: وقتی دستور دادم باید تا اول آبان این سامانهها راهاندازی شود، به اجرای آن امیدوار نبودند.
وی با تأکید بر اینکه از نظر من کار جهادی یعنی اینکه کار را درست و به موقع انجام دهیم، افزود: بیشترین نفع این سامانه، کنترل کامیونها و ماشینهای سنگین است.
پورسید آقایی با اشاره به اینکه هر خودروی سنگینی که در رینگ تهران تردد کند ثبت میشود، تصریح کرد: خودروهایی هم که از شهرستان به تهران میآیند معاینه فنیشان کنترل میشود و در صورت نداشتن جریمه میشوند.
معاون ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه مردم داخل تهران بیشتر به معاینه فنی حساس هستند، گفت: آنچه ما را رنج میداد، خودروهایی بود که از اطراف تهران میآمدند، زیرا روزانه 500 هزار خودرو وارد تهران میشوند که ما توسط این سامانه میتوانیم تردد آنها را ثبت و کنترل کنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها