کد خبر:
۹۲۱۶۴ ۱۴:۵۸
۱۳۹۷/۰۷/۱۲
خبر معاون وزیر از احتمال ترخیص خودروهای در گمرک مانده
پدال نیوز: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درحال کار کارشناسی برای ارائه پیشنهادی در خصوص حل مشکل خودروهای وارداتی مانده در کمرگ هستیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درحال کار کارشناسی برای ارائه پیشنهادی در خصوص حل مشکل خودروهای وارداتی مانده در کمرگ هستیم.
مجتبی خسرو تاج گفت: شرکتهای واردکننده خودرو براساس قراردادهایی که با مشتریان خود منعقد کرده اند اقدام به واردات خودرو کرده بودند که به دلیل همزمان شدن با برخی تخلفات مربوط به ثبت سفارش، واردات این خودروها نیز با مشکل مواجه شد. به دلیل آنکه این مسئله باعث شده تا این شرکتها نتوانند به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کنند از ما خواسته شده برای حل این مشکل پیشنهادی ارائه کنیم که در این زمینه بررسیهای کارشناسی آغازشده است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران یکی از راهکارهای پیشنهادی را ارائه مجوز واردات به خودروهای دپو شده در گمرک کشور عنوان کرد و افزود: یکی از پیشنهادها این است تا به خودروهایی که در گمرک مانده مجوز دهیم وارد شود که این مسئله مستلزم مصوبه هیئت وزیران است. پیشنهاداتی در این زمینه به هیئت دولت ارائه میشود و هیئت وزیران هر تصمیمی در این زمینه بگیرد ما براساس آن عمل خواهیم کرد.
وی درخصوص آخرین وضع پرونده موسوم به تخلف در ثبت سفارش خودروها هم گفت:: پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرار داد و آقای اژهای و دولت آبادی چندین نوبت مصاحبه و در این زمینه اطلاع رسانی کرده اند و ما هم منتظریم تا نتایج رسیدگیها اعلام شود.
معاون وزیر صنعت در باره بازشدن سامانه ثبت سفارش خودرو هم گفت: دراین زمینه تصمیم جدیدی گرفته نشده است.
مجتبی خسرو تاج گفت: شرکتهای واردکننده خودرو براساس قراردادهایی که با مشتریان خود منعقد کرده اند اقدام به واردات خودرو کرده بودند که به دلیل همزمان شدن با برخی تخلفات مربوط به ثبت سفارش، واردات این خودروها نیز با مشکل مواجه شد. به دلیل آنکه این مسئله باعث شده تا این شرکتها نتوانند به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کنند از ما خواسته شده برای حل این مشکل پیشنهادی ارائه کنیم که در این زمینه بررسیهای کارشناسی آغازشده است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران یکی از راهکارهای پیشنهادی را ارائه مجوز واردات به خودروهای دپو شده در گمرک کشور عنوان کرد و افزود: یکی از پیشنهادها این است تا به خودروهایی که در گمرک مانده مجوز دهیم وارد شود که این مسئله مستلزم مصوبه هیئت وزیران است. پیشنهاداتی در این زمینه به هیئت دولت ارائه میشود و هیئت وزیران هر تصمیمی در این زمینه بگیرد ما براساس آن عمل خواهیم کرد.
وی درخصوص آخرین وضع پرونده موسوم به تخلف در ثبت سفارش خودروها هم گفت:: پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرار داد و آقای اژهای و دولت آبادی چندین نوبت مصاحبه و در این زمینه اطلاع رسانی کرده اند و ما هم منتظریم تا نتایج رسیدگیها اعلام شود.
معاون وزیر صنعت در باره بازشدن سامانه ثبت سفارش خودرو هم گفت: دراین زمینه تصمیم جدیدی گرفته نشده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها