690 اسب وحشی برای رضوانی Beast X +تصاویر
پدال نیوز: رضوانی موتورز در حال کار روی نسخه ویژهای از هیولای وحشی خود با نام Beast X است که از پیشرانهای بسیار قویتر سود خواهد برد.
به گزارش "پدال نیوز"
پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری ساخت هوندا در این خودرو با کمک دو توربوشارژر Garett تقویت شده تا توان خروجی آن به حدود 690 اسب بخار برسد که 200 اسب بیش از قدرت مدل معمولی Beast است. بنابراین با چنین جهشی و با در نظر گرفتن اینکه وزن خودرو افزایشی نخواهد یافت، میتوان انتظار عملکردی بسیار ترسناک در شتاب از این خودرو را انتظار داشت.
چند بهبود ظاهری از جمله تغییرات در باله ثابت عقب، شکافهای ورودی هوای جلوی بزرگتر و اصلاح در طراحی داخل کابین این خودرو نیز قابل انتظارند. با این وجود هنوز جزئیات بیشتری از این خودرو در دسترس نیست.
به گزارش پدال نیوز، رضوانی موتورز در حال کار روی نسخه ویژهای از هیولای وحشی خود با نام Beast X است که از پیشرانهای بسیار قویتر سود خواهد برد.
پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری ساخت هوندا در این خودرو با کمک دو توربوشارژر Garett تقویت شده تا توان خروجی آن به حدود 690 اسب بخار برسد که 200 اسب بیش از قدرت مدل معمولی Beast است. بنابراین با چنین جهشی و با در نظر گرفتن اینکه وزن خودرو افزایشی نخواهد یافت، میتوان انتظار عملکردی بسیار ترسناک در شتاب از این خودرو را انتظار داشت.
چند بهبود ظاهری از جمله تغییرات در باله ثابت عقب، شکافهای ورودی هوای جلوی بزرگتر و اصلاح در طراحی داخل کابین این خودرو نیز قابل انتظارند. با این وجود هنوز جزئیات بیشتری از این خودرو در دسترس نیست.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
اینم یکی از سوپر اسپورتای گم نامه که میتونه یکی از بهتریناش باشه
دم آدمایی مثل رضوانی….کوروش منصوری… نادر فقیه زاده…آرش فربد…هرمیداس اتابکی و…..تو صنعت خودرو گرم
دم آدمایی مثل رضوانی….کوروش منصوری… نادر فقیه زاده…آرش فربد…هرمیداس اتابکی و…..تو صنعت خودرو گرم
عجیبه یه فر یا یه شرکت خصوصی ماشین ساخته که تو کلیپ CHRIS BROWN – ZERO هم استفاده شده
اونوقت دو شرکت دولتی هنوز اندر احوالات یه کوچه اند توش گیر کردن بعد نیم قرن یه خودرو درست درمون تحویل ندادن
اونوقت دو شرکت دولتی هنوز اندر احوالات یه کوچه اند توش گیر کردن بعد نیم قرن یه خودرو درست درمون تحویل ندادن
چار سیلندر؟ ششصد اسب؟
فقط میتونم بگم
Jesus christ
فقط میتونم بگم
Jesus christ
ایییییییووووووووووووووول
چخبره تو این کمپانیییییییییی
چخبره تو این کمپانیییییییییی
یه موزیک ویدیو جدید کامران هومن خونده……خود همونی که میخوامی…..از ماشین استفاده کردن داخلش……..
هعییی سگ تو روحشون عشق میکنن اونجا ماشینای خفن به همدیگه قرض میدن بعد ما اینجا اندر خم یه پلتفرم جدیدیم
آی دمت گرم، من مونده بودم این ماشین چیه…
عالی داره کار میکنه.
نمای پشت اش عجیب خفنِ …
خیلی خوبه امید وارم بتونه سرعتش رو افزایش بده و بیشتر بشه من که خیلی ازش خوشم اومد
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها



