کد خبر:
۹۱۸۳۶ ۱۶:۴۶
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
همکاری جدید فولکس واگن و مایکروسافت
پدال نیوز- فولکس واگن قصد دارد با همکاری شرکت مایکروسافت خدمات فضای ابر را برای خودروهای الکتریکی نیز فراهم کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر ، استراتژی فولکس واگن برای خودروهای هوشمند فراتر از ابداع یک نسخه سیستم عامل OS مخصوص خودروها است.
این شرکت تصمیم دارد خدمات اینترنتی یکپارچه نیز ارائه کند. برای این منظور با مایکروسافت همکاری می کند تا خدمت ابر Volkswagoen Automotive Cloud و ویژگی های اینترنتی مرتبط با آن را در خودروهای خود فراهم کند.
هرچند دو شرکت به طور دقیق ویژگی های این سیستم را اعلام نکرده اند اما به نظر می رسد آنها مشغول فراهم کردن خدمت های جالبی هستند. مانند هنگامیکه فرد مشغول گوش دادن به یک موسیقی است و وارد خودرو می شود، او می تواند ادامه موسیقی مورد نظر را در خودرو گوش کند. یا آنکه در مسیر محل کار، خودرو تماس کنفرانس ویدئویی برای کاربر برقرار می کند.
همچنین خدمات دیگر مانند اشتراک گذاری خودرو نیز احتمالا جزو این ویژگی ها خواهد بود. سیستم Volkswagoen Automotive Cloud روی پلتفرم Azure مایکروسافت اجرا می شود.
فولکس واگن این تعهد را جدی گرفته و قصد دارد یک نهاد قانونی جدید در نزدیکی مقر های مایکروسافت در ردموند ایجاد کند که شورای اجرایی شامل رهبران هر دو شرکت آن را اداره می کنند.
هنوز زمان دقیق راه اندازی این پلتفرم مشخص نشده است. البته فولکس واگن قصد دارد سیستم عامل جدید OS را در نخستین خودروهای الکتریکی I.D. در 2020 عرضه کند.
این شرکت تصمیم دارد خدمات اینترنتی یکپارچه نیز ارائه کند. برای این منظور با مایکروسافت همکاری می کند تا خدمت ابر Volkswagoen Automotive Cloud و ویژگی های اینترنتی مرتبط با آن را در خودروهای خود فراهم کند.
هرچند دو شرکت به طور دقیق ویژگی های این سیستم را اعلام نکرده اند اما به نظر می رسد آنها مشغول فراهم کردن خدمت های جالبی هستند. مانند هنگامیکه فرد مشغول گوش دادن به یک موسیقی است و وارد خودرو می شود، او می تواند ادامه موسیقی مورد نظر را در خودرو گوش کند. یا آنکه در مسیر محل کار، خودرو تماس کنفرانس ویدئویی برای کاربر برقرار می کند.
همچنین خدمات دیگر مانند اشتراک گذاری خودرو نیز احتمالا جزو این ویژگی ها خواهد بود. سیستم Volkswagoen Automotive Cloud روی پلتفرم Azure مایکروسافت اجرا می شود.
فولکس واگن این تعهد را جدی گرفته و قصد دارد یک نهاد قانونی جدید در نزدیکی مقر های مایکروسافت در ردموند ایجاد کند که شورای اجرایی شامل رهبران هر دو شرکت آن را اداره می کنند.
هنوز زمان دقیق راه اندازی این پلتفرم مشخص نشده است. البته فولکس واگن قصد دارد سیستم عامل جدید OS را در نخستین خودروهای الکتریکی I.D. در 2020 عرضه کند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها