استاندار تهران اعلام کرد
رفع مشکل کمبود جایگاه سوخت در پایتخت
پدال نیوز- استاندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی ۲۰ درصدی مصرف سوخت توسط ارگانهای دولتی گفت: صرفه جویی ۲۰ درصدی ادارات و نهادهای دولتی در مصرف برق فصل تابستان ثمرات ارزشمندی به همراه داشت.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین مقیمی با تاکید بر اینکه ذیحسابی ادارات و نهادهای ناظر باید بر صرفه جویی 20 درصدی ادارات نظارت کنند افزود: شرکت گاز استان تهران بر گازرسانی به صنایع و کشاورزی اهتمام ویژه ای دارد. با توجه به یارانه شرکت نفت باید گاز گلخانههای کشاورزی را تامین کرد.
وی افزود: باید نهادهای مسیر گازرسانی با شرکت گاز همکاری کنند. مردم هم در مصرف سوخت صرفه جویی کنند و فقط در مواقع ضروری از خودرو شخصی استفاده کنند. باید فرهنگ سازی بیشتر از سوی شرکت نفت با همکاری رسانه ها برای کاهش مصرف انجام شود.
وی بر حضور انجمن های خصوصی از جمله انجمن کارآفرینی در نشستهای ستاد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: بخش خصوصی مطالبه گر است و برای رفع مشکلات به بخش دولتی مشاوره داده و کمک می کند. در حال حاضر صد در صد شهرها و ٩٧ درصد روستاهای استان تهران دارای گاز هستند. به همه روستاهای استان تهران تا پایان سال ٩٨ و همه شهرکهای صنعتی این استان تا پایان نیمه اول سال ٩٨ گازرسانی می شود.
استاندار تهران از فعال شدن ٤٨ جایگاه عرضه سوخت در پایتخت تا پایان امسال خبر داد و افزود: برای رفع مشکل کمبود جایگاه در پایتخت، ماشینهای سوخت رسانی سیار فعالتر شده و جایگاههای تک پمپ ایجاد می شود.
وی افزود: باید نهادهای مسیر گازرسانی با شرکت گاز همکاری کنند. مردم هم در مصرف سوخت صرفه جویی کنند و فقط در مواقع ضروری از خودرو شخصی استفاده کنند. باید فرهنگ سازی بیشتر از سوی شرکت نفت با همکاری رسانه ها برای کاهش مصرف انجام شود.
وی بر حضور انجمن های خصوصی از جمله انجمن کارآفرینی در نشستهای ستاد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: بخش خصوصی مطالبه گر است و برای رفع مشکلات به بخش دولتی مشاوره داده و کمک می کند. در حال حاضر صد در صد شهرها و ٩٧ درصد روستاهای استان تهران دارای گاز هستند. به همه روستاهای استان تهران تا پایان سال ٩٨ و همه شهرکهای صنعتی این استان تا پایان نیمه اول سال ٩٨ گازرسانی می شود.
استاندار تهران از فعال شدن ٤٨ جایگاه عرضه سوخت در پایتخت تا پایان امسال خبر داد و افزود: برای رفع مشکل کمبود جایگاه در پایتخت، ماشینهای سوخت رسانی سیار فعالتر شده و جایگاههای تک پمپ ایجاد می شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها