کد خبر:
۹۱۵۱۱ ۱۵:۳۰
۱۳۹۷/۰۷/۰۲
مدیرعامل تعاونی کامیونداران جویبار مطرح کرد؛
تامین نشدن قطعه و لاستیک بزرگترین مشکل کامیون داران
پدال نیوز- مدیرعامل تعاونی کامیونداران جویبار با بیان اینکه نرخ کرایه باید مطابق با افزایش قیمت قطعات و لاستیک باشد، گفت: تامین قطعه و لاستیک بزرگترین مشکل کامیونداران است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، حسن نصیری اظهار کرد: اتحادیه کامیونداران با وجود شایعات موجود در فضای مجازی، اعلام بار میکند اما رانندگان اقدام به بارگیری نمیکنند.
وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی منتشر شده است که کامیونداران خواستار افزایش 70 درصدی نرخ کرایه هستند اما در حقیقت این میزان کم است و رانندگان خواستار افزایش بیشتر از 70 درصد هستند، تصریح کرد: زمانی که لاستیک یک میلیون و 500 هزار تومانی به 9 میلیون تومان میرسد آیا این میزان 70 درصد افزایش دارد.
مدیرعامل تعاونی کامیونداران جویبار با بیان اینکه با این وجود، حتی این لاستیک 9 میلیون تومانی نیز پیدا نمیشود، خاطرنشان کرد: لاستیک از سوی صنعت، معدن و تجارت به صورت سهمیه بندی در اختیار اتحادیهها قرار می گیرد اما به اتحادیه که 200 دستگاه کامیون وجود دارد تنها 11 جفت لاستیک تخصیص میدهند و نمی دانیم به چه شکلی این تعداد را میان رانندگان تقسیم کنیم این در حالی است که تنها یک 10 چرخ، 5 جفت لاستیک نیاز دارد.
نصیری با اشاره به حق پرداخت بیمه تامین اجتماعی رانندگان، گفت: هر راننده در ماه 231 هزار تومان به تامین اجتماعی پرداخت میکند و نسبت به این موضوع مشکلی وجود ندارد اما در خصوص تامین قطعه و لوازم با مشکلات زیادی رو به رو هستیم.
وی با بیان اینکه روغن در گذشته 80 هزار تومان بود اما امروز به 190 هزار تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی تامین قطعه و کمبود لاستیک است.
وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی منتشر شده است که کامیونداران خواستار افزایش 70 درصدی نرخ کرایه هستند اما در حقیقت این میزان کم است و رانندگان خواستار افزایش بیشتر از 70 درصد هستند، تصریح کرد: زمانی که لاستیک یک میلیون و 500 هزار تومانی به 9 میلیون تومان میرسد آیا این میزان 70 درصد افزایش دارد.
مدیرعامل تعاونی کامیونداران جویبار با بیان اینکه با این وجود، حتی این لاستیک 9 میلیون تومانی نیز پیدا نمیشود، خاطرنشان کرد: لاستیک از سوی صنعت، معدن و تجارت به صورت سهمیه بندی در اختیار اتحادیهها قرار می گیرد اما به اتحادیه که 200 دستگاه کامیون وجود دارد تنها 11 جفت لاستیک تخصیص میدهند و نمی دانیم به چه شکلی این تعداد را میان رانندگان تقسیم کنیم این در حالی است که تنها یک 10 چرخ، 5 جفت لاستیک نیاز دارد.
نصیری با اشاره به حق پرداخت بیمه تامین اجتماعی رانندگان، گفت: هر راننده در ماه 231 هزار تومان به تامین اجتماعی پرداخت میکند و نسبت به این موضوع مشکلی وجود ندارد اما در خصوص تامین قطعه و لوازم با مشکلات زیادی رو به رو هستیم.
وی با بیان اینکه روغن در گذشته 80 هزار تومان بود اما امروز به 190 هزار تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی تامین قطعه و کمبود لاستیک است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها