کد خبر:
۸۹۸۴۲ ۱۳:۱۰
۱۳۹۷/۰۶/۰۷
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خبر داد
جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین های متحرک
پدال نیوز- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران با بیان اینکه بر روی برخی ماشینها دوربین نصب کردهایم، گفت: این خودروهای مکانیزه متحرک در شهر حرکت میکند و خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه میکند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس ، سید نواب حسینیمنش با بیان اینکه از ابتدای آبان تمامی خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران جریمه میشوند، گفت: از ابتدای مهر نیز اتوبوسها و تاکسیهای فاقد معاینه فنی جریمه میشوند. پورسیدآقایی معاون حملونقل ترافیک شهرداری تهران طی بخشنامهای این موضوع را اعلام کرد که سیستم حملونقل عمومی شهرداری باید تا مهر ماه معاینه فنی داشته باشند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران، گفت: هزار دوربین در کل شهر تهران نصب است و حدود 300 دوربین در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک نصب است. همچنین تعدادی دوربین تردد شمار جدید در حال نصب است و تا یک ماه دیگر در 30 معبر ورودی شهر نصب میشود.
حسینیمنش ادامه داد: ظرفیت این دوربینها بالاست و همزمان در مبادی ورودی شهر نصب و تمامی خودروها را پوشش میدهند همچنین تمامی پلاک ها را ثبت میکنند و اگر خودرویی فاقد معاینه فنی باشد جریمه میشود.
وی با بیان اینکه بر روی برخی ماشینهایی هم دوربین نصب کردهایم، گفت": این خودروهای مکانیزه متحرک در شهر حرکت میکند و خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه میکند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران، بیان کرد: در حال حاضر 10 خودرو در نظر گرفتهایم و در حال مذاکره هستیم.
حسینیمنش ادامه داد: برخی افراد با شناسایی محل دوربینها پلاکهای خود را مخدوش میکنند و از دوربین گذر میکنند اما این ماشینها جای ثابتی ندارند در شهر میچرخند و با ظرفیت بالا همه خودروها را پوشش میدهند ما نیز از طریق سیمفا این موضوع را کنترل میکنیم.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران، گفت: هزار دوربین در کل شهر تهران نصب است و حدود 300 دوربین در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک نصب است. همچنین تعدادی دوربین تردد شمار جدید در حال نصب است و تا یک ماه دیگر در 30 معبر ورودی شهر نصب میشود.
حسینیمنش ادامه داد: ظرفیت این دوربینها بالاست و همزمان در مبادی ورودی شهر نصب و تمامی خودروها را پوشش میدهند همچنین تمامی پلاک ها را ثبت میکنند و اگر خودرویی فاقد معاینه فنی باشد جریمه میشود.
وی با بیان اینکه بر روی برخی ماشینهایی هم دوربین نصب کردهایم، گفت": این خودروهای مکانیزه متحرک در شهر حرکت میکند و خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه میکند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران، بیان کرد: در حال حاضر 10 خودرو در نظر گرفتهایم و در حال مذاکره هستیم.
حسینیمنش ادامه داد: برخی افراد با شناسایی محل دوربینها پلاکهای خود را مخدوش میکنند و از دوربین گذر میکنند اما این ماشینها جای ثابتی ندارند در شهر میچرخند و با ظرفیت بالا همه خودروها را پوشش میدهند ما نیز از طریق سیمفا این موضوع را کنترل میکنیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها