کد خبر:
۸۹۷۴۴ ۱۴:۱۳
۱۳۹۷/۰۶/۰۶
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ:
75 درصد از کشتهها عابرین و موتورسواران هستند
پدال نیوز- فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در حال حاضر در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مشکل داریم و ۷۵ درصد از کشتهها عابرین و موتورسواران هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی در افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری و صنایع وابسته و همینطور طرح پلیس دوچرخهسوار اظهار داشت: با اجرای طرح دوچرخهسواری که یکی از نیازهای جدی شهرمان توجه ویژه شده است.
وی گفت: بنده حساسیتهای ویژهای به محیطزیست و حفظ آن دارم و در چهار سالی که در پلیس راهور بودم، جدیت خاصی بر روی معاینه فنی داشتم و خودروهایی که در تهران تردد میکنند باید معاینه فنی داشته باشند و باید نگاه ویژهای به پلیس و حمل و نقل عمومی داشته باشیم.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در شش ماهه ابتدایی امسال، وضعیت خوبی در آلودگی هوا نداشتیم و قطعا در شش ماهه دوم در حوزه آلودگی هوا و ترافیک با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم بود.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز بحث دوچرخه مطرح شده است و امیدواریم این موضوع را به جد دنبال کنیم.
سردار حسین رحیمی افزود: این روزها نگران تردد دوچرخهسوارها در سطح شهر تهران هستیم، چرا که آنها اصول حرکتی را بلد نیستند و از ابتداییترین اصول ایمنی استفاده نمیکنند.
وی افزود: اگر قرار باشد بحث دوچرخهسواری را دنبال کنیم، باید قوانین و مقررات آن را آموزش بدهیم.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در عدم رعایت قوانین و مقررات مشکل داریم و 75 درصد از کشتهها عابرین و موتورسواران هستند.
سردار رحیمی افزود: باید به آموزش شهروندی توجه بیشتری داشته باشیم و تمام مناطق راهنمایی و رانندگی مکلف شدند افرادی که به جریمهها اعتراض دارند علیرغم اینکه با اغماض برخورد شود، کلاس آموزشی نیز برای این افراد برگزار کنند.
وی افزود: امروز یکی از گروههایی که پیشقدم استفاده از دوچرخه میشود، پلیس راهنمایی و رانندگی است و با دوچرخه نسبت به اعمال قانونی متخلفان اقدام میکنند.
وی تأکید کرد: ما به دنبال موتورسیکلتهای برقی نیز هستیم که به عنوان اولین نهاد از آن استفاده کنیم، چرا که آلودگی موتورسیکلتهای کاربراتوری بسیار بالا است و راهنمایی و رانندگی به دنبال آن است که به جای موتورسیکلتهای کاربراتوری از موتورسیکلتهای برقی استفاده کند.
وی افزود: حرکت ما باید به سمتی باشد که برای آلودگی هوا گامی برداریم و بنده بارها گفتهام در جلساتی که هیچ سودی نداشته باشد شرکت نخواهم کرد.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی با تمام ردهها در خدمت است که در راستای اهداف بزرگی که وجود دارد، بتواند با همکاری دیگر ارگانها گامهای بلندی برداریم.
وی گفت: بنده حساسیتهای ویژهای به محیطزیست و حفظ آن دارم و در چهار سالی که در پلیس راهور بودم، جدیت خاصی بر روی معاینه فنی داشتم و خودروهایی که در تهران تردد میکنند باید معاینه فنی داشته باشند و باید نگاه ویژهای به پلیس و حمل و نقل عمومی داشته باشیم.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در شش ماهه ابتدایی امسال، وضعیت خوبی در آلودگی هوا نداشتیم و قطعا در شش ماهه دوم در حوزه آلودگی هوا و ترافیک با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم بود.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز بحث دوچرخه مطرح شده است و امیدواریم این موضوع را به جد دنبال کنیم.
سردار حسین رحیمی افزود: این روزها نگران تردد دوچرخهسوارها در سطح شهر تهران هستیم، چرا که آنها اصول حرکتی را بلد نیستند و از ابتداییترین اصول ایمنی استفاده نمیکنند.
وی افزود: اگر قرار باشد بحث دوچرخهسواری را دنبال کنیم، باید قوانین و مقررات آن را آموزش بدهیم.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در عدم رعایت قوانین و مقررات مشکل داریم و 75 درصد از کشتهها عابرین و موتورسواران هستند.
سردار رحیمی افزود: باید به آموزش شهروندی توجه بیشتری داشته باشیم و تمام مناطق راهنمایی و رانندگی مکلف شدند افرادی که به جریمهها اعتراض دارند علیرغم اینکه با اغماض برخورد شود، کلاس آموزشی نیز برای این افراد برگزار کنند.
وی افزود: امروز یکی از گروههایی که پیشقدم استفاده از دوچرخه میشود، پلیس راهنمایی و رانندگی است و با دوچرخه نسبت به اعمال قانونی متخلفان اقدام میکنند.
وی تأکید کرد: ما به دنبال موتورسیکلتهای برقی نیز هستیم که به عنوان اولین نهاد از آن استفاده کنیم، چرا که آلودگی موتورسیکلتهای کاربراتوری بسیار بالا است و راهنمایی و رانندگی به دنبال آن است که به جای موتورسیکلتهای کاربراتوری از موتورسیکلتهای برقی استفاده کند.
وی افزود: حرکت ما باید به سمتی باشد که برای آلودگی هوا گامی برداریم و بنده بارها گفتهام در جلساتی که هیچ سودی نداشته باشد شرکت نخواهم کرد.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی با تمام ردهها در خدمت است که در راستای اهداف بزرگی که وجود دارد، بتواند با همکاری دیگر ارگانها گامهای بلندی برداریم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها