برنامههای معاونت ترافیک در جهت کاهش آلودگی هوا
پدال نیوز- اولین گام پویش «دود بدرود» در ایستگاههای منتخب متروی تهران آغاز شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از «شهر فردا»،پویش «دود بدرود» با مشارکت مردم و همکاری معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری تهران در ایستگاههای تجریش، دروازه دولت، میدان شهدا، میدان آزادی و تئاتر شهر آغازشده است.
طی این پویش نظرخواهی از شهروندان درباره کنترل آلودگی هوا در نیمه دوم سال در ایستگاههای مترو از امروز یکشنبه 14مرداد تا روز سهشنبه 16 مردادماه 97 در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام میشود.
هدف از اجرای این برنامه، دریافت نظرات و راهکارهای شهروندان درباره کنترل آلودگی هوا در نیمه دوم سال و جلب مشارکت آنان برای همراهی با مدیریت شهری در این زمینه است.
این برنامه در قالب میز گفت و گو و درج نظرات و دلنوشتههای شهروندان روی برگههای سبزرنگ و نصب آنها روی بنری که به شکل درخت طراحیشده است، انجام میشود.
با توجه به اینکه مساله آلودگی هوای شهر تهران همواره در نیمه دوم سال به یک معضل جدی تبدیل میشود، امسال معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری تهران قصد دارد از هماکنون به فکر کنترل و کاهش آلودگی هوا باشد و در این زمینه پویش «دود بدرود» را با مجموعه سیاستها و اقدامات در زمینه کنترل آلودگی هوای تهران در نیمه دوم سال آغاز کرده است.
مهمترین برنامههای شهرداری در این زمینه، کنترل معاینه فنی وانتها، کامیونها و کامیونتها، کنترل دودزایی و معاینه فنی اتوبوسها و کنترل معاینه فنی خودروهای سواری به صورت شبانهروزی و در سراسر شهر تهران است.
طی این پویش نظرخواهی از شهروندان درباره کنترل آلودگی هوا در نیمه دوم سال در ایستگاههای مترو از امروز یکشنبه 14مرداد تا روز سهشنبه 16 مردادماه 97 در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام میشود.
هدف از اجرای این برنامه، دریافت نظرات و راهکارهای شهروندان درباره کنترل آلودگی هوا در نیمه دوم سال و جلب مشارکت آنان برای همراهی با مدیریت شهری در این زمینه است.
این برنامه در قالب میز گفت و گو و درج نظرات و دلنوشتههای شهروندان روی برگههای سبزرنگ و نصب آنها روی بنری که به شکل درخت طراحیشده است، انجام میشود.
با توجه به اینکه مساله آلودگی هوای شهر تهران همواره در نیمه دوم سال به یک معضل جدی تبدیل میشود، امسال معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری تهران قصد دارد از هماکنون به فکر کنترل و کاهش آلودگی هوا باشد و در این زمینه پویش «دود بدرود» را با مجموعه سیاستها و اقدامات در زمینه کنترل آلودگی هوای تهران در نیمه دوم سال آغاز کرده است.
مهمترین برنامههای شهرداری در این زمینه، کنترل معاینه فنی وانتها، کامیونها و کامیونتها، کنترل دودزایی و معاینه فنی اتوبوسها و کنترل معاینه فنی خودروهای سواری به صورت شبانهروزی و در سراسر شهر تهران است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها