سایت همراه اول را در اختیاریه خاموش کردند +تصاویر
پدال نیوز: امروز با حکم کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران سایت ارتباطی E679 همراه اول واقع در منطقه اختیاریه جمعآوری و تخلیه شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، این سایت واقع در اختیاریه شمالی، خیابان آذر مینا است و روی ساختمان دو
طبقه مربوط به خود همراه اول نصب و راهاندازی شده بود که اکنون دیگر پوششی
ندارد.
مأموران شهرداری صبح امروز با در دست داشتن حکم وارد ساختمان مذکور شده و با توجه به اینکه ساختمان خالی از سکنه بوده پای دکل BTS رفته و تجهیزات آنتن را بازگشایی میکنند.
در حالیکه مسئولان حراست و شبکه اپراتور اول ارتباطی معتقدند که قفل در شکسته شده اما مأموران شهرداری میگویند که در باز بوده و آنها با حکمی که داشتند اقدام به تخلیه سایت کردهاند.
چنین کاری از سوی شهرداری و شرکت مشترک ارتباط شهر جدید نیست و تهرانیها چندین مرتبه شاهد بازگشایی سایتهایی در مناطق مختلف بودهاند.
پیش از این گفته شده بود برای سایتهایی که فاقد مجوز حقوقی باشند، با دستور دادستان حکم قضایی صادر و در نتیجه دکلهای مربوطه جمعآوری میشوند. شهرداری معتقد است که تعدد دکلهای ارتباطی در شهر، زیبایی آن را بر هم زده علاوه بر اینکه میتواند سلامتی مردم را نیز تهدید کند.
این اتفاق در حالی رخ میدهد که دو هفته گذشته رحمت الله حافظی -رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران- نسبت به نصب دکلهای مخابراتی از سوی اپراتورهای همراه هشدار داد و اعلام کرد: دیگر اجازه نصب حتی یک دکل مخابراتی در شهر تهران را نمیدهد چرا که نمیخواهد تهران به مزرعه دکلهای مخابراتی تبدیل شود.
این اظهارات مربوط به یک اختلاف چند ساله بین شهرداری تهران و برخی اپراتورهای همراه همچون شرکت ارتباطات سیارایران است. اسفند ماه سال گذشته وقتی که این شرکت از سوی وزارت ارتباطات درباره اختلال شبکههای 3G و 4G اخطار دریافت کرد مدیر عامل آن اعلام کرد که اختلالات بهوجود آمده نه به دلیل نواقص در ایجاد این شبکهها بلکه به دلیل جمعآوری دکلهای مخابراتی از سوی شهرداری در مناطق مختلف بوده است.
وحید صدوقی -مدیر همراه اول- برخی اختلالات شبکه این اپراتور را در حال حاضر به دلیل جمعآوری دکلهای مخابراتی از سوی شهرداری در مناطق مختلف میداند و معتقد است اینکه شهرداری سایتهای مخابراتی را جمعآوری میکند، بزرگترین خیانت را به مردم کرده زیرا بررسیهای همراه اول و سازمان انرژیهای اتمی نشان میدهد در صورت بالا بودن سیگنال، میزان مضرات تشعشعات موبایل کاهش پیدا میکند.

وی سال گذشته گفته بود که وقتی 15 سایت در شهر جمعآوری میشود، قطعاً ارتباط در منطقه منحل خواهد شد. بیش از 200 سایت طی سه سال در انبار همراه اول خاک میخورد و شهرداری مجوز نصب نمیدهد.
او تصریح کرد: وقتی ظرفیت توسعه پیدا میکند و مشترکان افزوده میشوند باید ظرفیت سایت برای پوششدهی متناسب باشد، علاوه بر آن در تهران هر روز آپارتمانسازی انجام میشود و ما نیز باید طراحیهای سایتهای خود را متناسب با آن تغییر دهیم. وقتی اجازه این ظرفیتسازی به همراه اول داده نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.
با این حال سایت مزبور در منطقه اختیاریه پایین کشیده شد تا آنتنهای موبایل مشترکان این منطقه با خطوط کمتری به شبکه وصل شود. بعد از جمعآوری کامل سایت آنتندهی همراه اول در این منطقه مختل شد.
با توجه به اینکه حراست همراه اول در زمان ورود مأموران شهرداری به ساختمان حضور نداشت، در زمان تحویل ساختمان نیز حاضر به تحویل گرفتن آن نشد و در نهایت مأموران شهرداری در ورودی را پلمب کاغذی کردند.
تصاویری از این اقدام به شرح زیر است که البته عرض کم کوچه و حضور مأموران شهرداری فرصت عکاسی بیشتر را نداد.


مأموران شهرداری صبح امروز با در دست داشتن حکم وارد ساختمان مذکور شده و با توجه به اینکه ساختمان خالی از سکنه بوده پای دکل BTS رفته و تجهیزات آنتن را بازگشایی میکنند.
در حالیکه مسئولان حراست و شبکه اپراتور اول ارتباطی معتقدند که قفل در شکسته شده اما مأموران شهرداری میگویند که در باز بوده و آنها با حکمی که داشتند اقدام به تخلیه سایت کردهاند.
چنین کاری از سوی شهرداری و شرکت مشترک ارتباط شهر جدید نیست و تهرانیها چندین مرتبه شاهد بازگشایی سایتهایی در مناطق مختلف بودهاند.
پیش از این گفته شده بود برای سایتهایی که فاقد مجوز حقوقی باشند، با دستور دادستان حکم قضایی صادر و در نتیجه دکلهای مربوطه جمعآوری میشوند. شهرداری معتقد است که تعدد دکلهای ارتباطی در شهر، زیبایی آن را بر هم زده علاوه بر اینکه میتواند سلامتی مردم را نیز تهدید کند.
این اتفاق در حالی رخ میدهد که دو هفته گذشته رحمت الله حافظی -رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران- نسبت به نصب دکلهای مخابراتی از سوی اپراتورهای همراه هشدار داد و اعلام کرد: دیگر اجازه نصب حتی یک دکل مخابراتی در شهر تهران را نمیدهد چرا که نمیخواهد تهران به مزرعه دکلهای مخابراتی تبدیل شود.
این اظهارات مربوط به یک اختلاف چند ساله بین شهرداری تهران و برخی اپراتورهای همراه همچون شرکت ارتباطات سیارایران است. اسفند ماه سال گذشته وقتی که این شرکت از سوی وزارت ارتباطات درباره اختلال شبکههای 3G و 4G اخطار دریافت کرد مدیر عامل آن اعلام کرد که اختلالات بهوجود آمده نه به دلیل نواقص در ایجاد این شبکهها بلکه به دلیل جمعآوری دکلهای مخابراتی از سوی شهرداری در مناطق مختلف بوده است.
وحید صدوقی -مدیر همراه اول- برخی اختلالات شبکه این اپراتور را در حال حاضر به دلیل جمعآوری دکلهای مخابراتی از سوی شهرداری در مناطق مختلف میداند و معتقد است اینکه شهرداری سایتهای مخابراتی را جمعآوری میکند، بزرگترین خیانت را به مردم کرده زیرا بررسیهای همراه اول و سازمان انرژیهای اتمی نشان میدهد در صورت بالا بودن سیگنال، میزان مضرات تشعشعات موبایل کاهش پیدا میکند.

وی سال گذشته گفته بود که وقتی 15 سایت در شهر جمعآوری میشود، قطعاً ارتباط در منطقه منحل خواهد شد. بیش از 200 سایت طی سه سال در انبار همراه اول خاک میخورد و شهرداری مجوز نصب نمیدهد.
او تصریح کرد: وقتی ظرفیت توسعه پیدا میکند و مشترکان افزوده میشوند باید ظرفیت سایت برای پوششدهی متناسب باشد، علاوه بر آن در تهران هر روز آپارتمانسازی انجام میشود و ما نیز باید طراحیهای سایتهای خود را متناسب با آن تغییر دهیم. وقتی اجازه این ظرفیتسازی به همراه اول داده نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.
با این حال سایت مزبور در منطقه اختیاریه پایین کشیده شد تا آنتنهای موبایل مشترکان این منطقه با خطوط کمتری به شبکه وصل شود. بعد از جمعآوری کامل سایت آنتندهی همراه اول در این منطقه مختل شد.
با توجه به اینکه حراست همراه اول در زمان ورود مأموران شهرداری به ساختمان حضور نداشت، در زمان تحویل ساختمان نیز حاضر به تحویل گرفتن آن نشد و در نهایت مأموران شهرداری در ورودی را پلمب کاغذی کردند.
تصاویری از این اقدام به شرح زیر است که البته عرض کم کوچه و حضور مأموران شهرداری فرصت عکاسی بیشتر را نداد.


گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها