کد خبر:
۸۷۷۲۶ ۱۶:۲۰
۱۳۹۷/۰۵/۰۶
ادامه چالشهای رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی
پدال نیوز: رانندگان شرکتهای خصوص شرکت واحد مدعی هستند که هزینه تبلیغات بدنهی اتوبوس به آنها داده نمیشود حال آنکه مدیر عامل شرکت واحد میگوید مبلغ واریزی به حساب رانندگان، مصوب شورای شهر است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، تبلیغات بدنهی اتوبوسهای واحد برای رانندگان اتوبوسرانی چالشی جدید ایجاد کرده است. رانندگانی که از نوع واگذاری اتوبوسهای واحد ناراضی هستند، میگویند: شرکت خصوصی به این دلیل که خودش را مالک ۲درصد از اتوبوسها میداند ۸۰درصد از مبلغ تبلیغات اتوبوس را برای خودش برمیدارد و تنها ۲۰ درصد آن را به ما میدهد.
یکی از رانندگان در اینباره میگوید: شرکت واحد اتوبوسرانی کل مبلغ تبلیغات اتوبوس را از سفارشدهنده دریافت میکند. از کل مبلغ ۶۰ درصد به شرکت واحد، ۲۰ درصد به شرکت خصوصی و تنها ۲۰ درصد از تبلیغات به رانندگان اتوبوس میرسد. با یک حساب سرانگشتی باید گفت اگر حتی ۲ دنگ از اتوبوس به اتوبوسرانی تعلق داشته باشد، بازهم نباید ۸۰ درصد از تبلیغات به آنها تعلق یابد.
او ادامه میدهد: هزینه تبلیغات را از سفارشدهنده آن به صورت آنی دریافت میکنند اما سهم مالک اتوبوس با تاخیر و بعضا بعد از یک سال به صورت قسطی پرداخت میشود. حال آنکه تبلیغات، بدنه اتوبوس را خراب میکند و بعد از هر تبلیغات، اتوبوس نیاز به به رنگکاری دارد.
اما پیمان سنندجی (مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران) در توضیح نحوه پرداخت هزینه تبلیغات به رانندگان میگوید: با عنایت به قراردادهای اتوبوسرانی با شرکتهای تحت نظارت خود و مطابق مصوبه شورای محترم اسلامی شهر تهران، ۳۰ درصد سود حاصله از تبلیغات به حساب شرکتهای مذکور واریز میشود و چنانچه شرکتها، اتوبوسها را به اشخاص حقیقی واگذار کرده باشند، به همان نسبت سهم واگذاری، به حساب مالک واریز میشود.
یکی از رانندگان در اینباره میگوید: شرکت واحد اتوبوسرانی کل مبلغ تبلیغات اتوبوس را از سفارشدهنده دریافت میکند. از کل مبلغ ۶۰ درصد به شرکت واحد، ۲۰ درصد به شرکت خصوصی و تنها ۲۰ درصد از تبلیغات به رانندگان اتوبوس میرسد. با یک حساب سرانگشتی باید گفت اگر حتی ۲ دنگ از اتوبوس به اتوبوسرانی تعلق داشته باشد، بازهم نباید ۸۰ درصد از تبلیغات به آنها تعلق یابد.
او ادامه میدهد: هزینه تبلیغات را از سفارشدهنده آن به صورت آنی دریافت میکنند اما سهم مالک اتوبوس با تاخیر و بعضا بعد از یک سال به صورت قسطی پرداخت میشود. حال آنکه تبلیغات، بدنه اتوبوس را خراب میکند و بعد از هر تبلیغات، اتوبوس نیاز به به رنگکاری دارد.
اما پیمان سنندجی (مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران) در توضیح نحوه پرداخت هزینه تبلیغات به رانندگان میگوید: با عنایت به قراردادهای اتوبوسرانی با شرکتهای تحت نظارت خود و مطابق مصوبه شورای محترم اسلامی شهر تهران، ۳۰ درصد سود حاصله از تبلیغات به حساب شرکتهای مذکور واریز میشود و چنانچه شرکتها، اتوبوسها را به اشخاص حقیقی واگذار کرده باشند، به همان نسبت سهم واگذاری، به حساب مالک واریز میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها