کد خبر:
۸۷۶۶۰ ۱۶:۰۷
۱۳۹۷/۰۵/۰۵
بلومبرگ: رنو هم از ایران میرود
پدال نیوز: مدیر اجرایی شرکت خودروسازی رنوی فرانسه گفت: این شرکت احتمالا به منظور تبعیت از تحریم های آمریکا فعالیت خود در ایران را متوقف خواهد کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، تیری بولور، مدیر اجرایی شرکت خودروسازی رنوی فرانسه در جریان یک کنفرانس ویدئویی به تحلیلگران گفت، این شرکت احتمالا به منظور تبعیت از تحریم های آمریکا فعالیت خود در ایران را متوقف خواهد کرد.
وی افزود: «ما به دنبال فرصت های جدید به ویژه در آفریقا هستیم تا از طریق ایجاد رشد قوی، فرصت های از دست رفته در بازار ایران را جبران کنیم.»
از زمان لغو تحریم های ایران در ژانویه 2016، بازار این کشور به محلی برای رشد فروش محصولات شرکت های غربی تبدیل شده و حجم مبادلات تجاری ایران و اروپا به بیش از 10 میلیارد دلار رسیده است. اکنون که آمریکا توافق هسته ای با ایران را لغو کرده و به دنبال وضع مجدد تحریم هاست، شرکت های غربی یکی پس از دیگری از ایران خارج می شوند.
ماه گذشته مدیران شرکت رنو گفته بودند، قصد دارند حداقل یک حضور حداقلی را در بازار ایران نظیر دور قبلی تحریم ها حفظ کنند.
شرکت رنو سال گذشته موافقتنامه ای را با سازمان گسترش و نوسازی صنعتی ایران و شرکت پرتو نگین ناصح برای افزایش 75 درصدی ظرفیت تولید خود در ایران به امضا رسانده بود. کلوتیلد دلبوس، مدیر امور مالی شرکت رنو گفته، شرکت هنوز تولید خودرو یا سرمایه گذاری به موجب قرارداد جدید را آغاز نکرده، اما از سال 2003 به این طرف در ایران خودرو تولید می کند.
به گفته دلبوس، در نیمه نخست امسال میزان فروش محصولات رنو در ایران به دلیل سیاست بانک مرکزی این کشور 10 درصد کاهش یافته و به 8 درصد از سهم کل بازار ایران رسیده است. وی افزود، فروش محصولات رنو در نیمه دوم امسال تقریبا به صفر خواهد رسید.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
وی افزود: «ما به دنبال فرصت های جدید به ویژه در آفریقا هستیم تا از طریق ایجاد رشد قوی، فرصت های از دست رفته در بازار ایران را جبران کنیم.»
از زمان لغو تحریم های ایران در ژانویه 2016، بازار این کشور به محلی برای رشد فروش محصولات شرکت های غربی تبدیل شده و حجم مبادلات تجاری ایران و اروپا به بیش از 10 میلیارد دلار رسیده است. اکنون که آمریکا توافق هسته ای با ایران را لغو کرده و به دنبال وضع مجدد تحریم هاست، شرکت های غربی یکی پس از دیگری از ایران خارج می شوند.
ماه گذشته مدیران شرکت رنو گفته بودند، قصد دارند حداقل یک حضور حداقلی را در بازار ایران نظیر دور قبلی تحریم ها حفظ کنند.
شرکت رنو سال گذشته موافقتنامه ای را با سازمان گسترش و نوسازی صنعتی ایران و شرکت پرتو نگین ناصح برای افزایش 75 درصدی ظرفیت تولید خود در ایران به امضا رسانده بود. کلوتیلد دلبوس، مدیر امور مالی شرکت رنو گفته، شرکت هنوز تولید خودرو یا سرمایه گذاری به موجب قرارداد جدید را آغاز نکرده، اما از سال 2003 به این طرف در ایران خودرو تولید می کند.
به گفته دلبوس، در نیمه نخست امسال میزان فروش محصولات رنو در ایران به دلیل سیاست بانک مرکزی این کشور 10 درصد کاهش یافته و به 8 درصد از سهم کل بازار ایران رسیده است. وی افزود، فروش محصولات رنو در نیمه دوم امسال تقریبا به صفر خواهد رسید.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها