ارتقاء کیفیت فراموش نشود!
پدال نیوز: اگر چه در بسته پیشنهادی دولت برای خروج از رکود، نجات صنعت خودرو از بحران کنونی در اولویت قرار گرفته اما این موضوع با واکنش مختلفی از سوی نمایندگان مجلس و کارشناسان اقتصادی روبهرو است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، در این زمینه برخی کارشناسان اقتصادی تاکید میکنند که تصمیم دولت برای کمک به صنعت خودروی کشور نباید مقطعی صورت گیرد و ارائه تسهیلات باید با در نظر گرفتن برنامه طولانی مدت ارتقای کیفی و توسعه محصول شرکتهای خودروساز باشد.
شنبه هفته گذشته دولت در حالی از بسته ضد رکود خود رونمایی کرد که پرداخت تسهیلات برای خرید خودرو بیشترین رشد را شاهد بوده؛ بهطوریکه از 15 میلیون به 25 میلیون تومان تغییر یافت بهعبارتی تسهیلات خودرویی رشد 70 درصدی را تجربه کرد.در مورد چرایی رشد 70 درصدی تسهیلات، برخی به کمک دولت برای خالی شدن پارکینگ انباشته از خودرو که تولیدکنندگان اشاره میکنند و برخی دیگر نیز به نقش خودرو در شاخص رشد اقتصادی کشور. در این بین مسوولان نباید از خواست چند ساله مشتریان مبنی بر ارتقای کیفیت و ارائه خدمات مناسب فروش و پس از فروش غفلت کنند و فقط در پی خروج موقتی خودروسازان از بحران باشند. سوالی که مطرح میشود این است که با خالی شدن پارکینگها از خودروهای تولیدی، در ادامه روند تولید تکلیف مشتریان با خودروسازان چه خواهد بود؟ آیا قرار است شرکتهای خودروساز محصولات خود را از این پس هم با همین کیفیت فعلی به بازار عرضه کنند؟ پس تکلیف خواسته مشتریان از خودروسازان چه میشود؟
به گزارش دنیای اقتصاد ، در همین حین برخی کارشناسان معتقدند این تسهیلات بیش از آنکه به نفع مشتریان یا حتی ضدرکود باشد، به نفع خودروسازان تمام شده حال آنکه تولیدکنندگان خودرو در کشور باید در مورد خواست مشتریان از این شرکتها تصمیم قاطعی بگیرند چرا که خودروسازان یکبار طعم تلخ نخریدن خودرو را چشیدهاند.
شنبه هفته گذشته دولت در حالی از بسته ضد رکود خود رونمایی کرد که پرداخت تسهیلات برای خرید خودرو بیشترین رشد را شاهد بوده؛ بهطوریکه از 15 میلیون به 25 میلیون تومان تغییر یافت بهعبارتی تسهیلات خودرویی رشد 70 درصدی را تجربه کرد.در مورد چرایی رشد 70 درصدی تسهیلات، برخی به کمک دولت برای خالی شدن پارکینگ انباشته از خودرو که تولیدکنندگان اشاره میکنند و برخی دیگر نیز به نقش خودرو در شاخص رشد اقتصادی کشور. در این بین مسوولان نباید از خواست چند ساله مشتریان مبنی بر ارتقای کیفیت و ارائه خدمات مناسب فروش و پس از فروش غفلت کنند و فقط در پی خروج موقتی خودروسازان از بحران باشند. سوالی که مطرح میشود این است که با خالی شدن پارکینگها از خودروهای تولیدی، در ادامه روند تولید تکلیف مشتریان با خودروسازان چه خواهد بود؟ آیا قرار است شرکتهای خودروساز محصولات خود را از این پس هم با همین کیفیت فعلی به بازار عرضه کنند؟ پس تکلیف خواسته مشتریان از خودروسازان چه میشود؟
به گزارش دنیای اقتصاد ، در همین حین برخی کارشناسان معتقدند این تسهیلات بیش از آنکه به نفع مشتریان یا حتی ضدرکود باشد، به نفع خودروسازان تمام شده حال آنکه تولیدکنندگان خودرو در کشور باید در مورد خواست مشتریان از این شرکتها تصمیم قاطعی بگیرند چرا که خودروسازان یکبار طعم تلخ نخریدن خودرو را چشیدهاند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها