آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۸۶۵۸۸
۱۶:۳۰
۱۳۹۷/۰۴/۲۰

دستگیری راننده مسافرکش با یک کیلو طلا +عکس

پدال نیوز- مسافرکشی که بیش از یک کیلوگرم طلای جا مانده در خودرو خود را به سرقت برده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، مسافرکشی که بیش از یک کیلوگرم طلای جا مانده در خودرو خود را به سرقت برده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
طلاهای باد آورده‌ای که راننده خودروی دربستی را وسوسه سرقت کرد + عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ حسین همتی جانشین کلانتری 190 مجیدیه با اشاره به شناسایی و دستگیری مسافرکشی که به سرقت یک کیلوگرم طلای جامانده در خودرو‌اش اقدام کرده بود، اظهار کرد: رسیدگی به این پرونده از روز پنجم ماه جاری آغاز شد. در این روز مردی هراسان به کلانتری مراجعه و اعلام کرد: در کارگاه طلافروشی کار می‌کنم، امروز برای خرید طلا به مقدار یک کیلو و 150گرم به بازار رفته بودم و در این میان مقداری هم وسایل و خرده ریز خریده بودم، طلای خریداری شده را نیز درون ظرفی کوچک گذاشته بودم.

شاکی درادامه گفت: در بازار سوار یک خودرو دربستی شدم، کارگاه من در مجیدیه است و تا رسیدن به آنجا ظرف کوچک طلا را کف خودرو گذاشتم، هنگام رسیدن به مقصد هواسم به برداشتن ظرف طلا نشد و آن را در پراید مسافرکش جا گذاشتم.

سرهنگ همتی در ادامه افزود: این مرد با طرح این شکایت از ماموران تجسس کلانتری درخواست پیدا کردن پراید و کشف طلاهایش را داشت، ماموران در بررسی‌های اولیه خود موفق شدند پراید مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند، اما در زمان توقیف خودرو مشخص شد که خودرو در این چند روزه فروخته شده است و به این ترتیب ماموران مجبور شدند به دنبال آدرس منزل متهم این پرونده باشند.

وی درادامه افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد که متهم بعد از فروش خودروی خود از منزلش نیز اثاث کشی و نقل مکان کرده است، بر همین اساس ماموران با تحقیقات و عملیات خود موفق شدند متهم که مردی 37 ساله و متاهل و دارای یک فرزند است را شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین کلانتری 190 مجیدیه در ادامه افزود: در بررسی‌های انجام شده در کلانتری مشخص شد که متهم تمامی طلاها را به شوهرخواهرش تحویل داده و با استفاده از پولی که از او دریافت کرده بود، اقدام به خرید یک دستگاه پرشیای صفر کرده است.

وی در ادامه گفت: به این ترتیب داماد متهم که مردی 45 ساله بود نیز به عنوان متهم بعدی پرونده بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ همتی گفت: متهم دوم که در کار سنگ جواهرات بود، مدعی شد طلاها را به قیمت 250 میلیون تومان به فروش رسانده و در مرحله بعدی از تحقیقات مشخص شد او نیز مثل متهم دیگر پول های باد آورده را خرج کرده و دو خودرو یکی برای خودش و دیگری برای خواهرش خریده است و حتی لوازم خانه خود را نیز نو نوار کرده است و برای اعضای خانواده نیز گوشی های گران قیمت خریداری کرده است.

جانشین رئیس کلانتری 190 مجیدیه در پایان گفت: در ادامه بررسی پرونده، متهمان به زندان منتقل شدند و 50 میلیون تومان به همراه چند گرمی از باقیمانده طلاها به شاکی بازگردانده شد.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو