مردم از کارت های سوخت خود در پمپ بنزینها استفاده کنند
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه کارت های سوخت جایگاه داران همچنان فعال است از مردم خواست از کارت های سوخت خودشان استفاده کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا موسوی خواه افزود: برای همه خودروها از جمله خودروهای وارداتی و خودروهای بالای هزار و 800 سی.سی از سال 86 تاکنون کارت سوخت صادر شده است اما در زمان سهمیه بندی بنزین به خودروهای بالای هزار و 800 سی.سی سهمیه سوخت تعلق نمی گرفت.
وی گفت: از سال گذشته تلاش کردیم کارت خوان های جایگاه های سوخت به روز شوند و امروز این طرح به بهره برداری رسید.
موسوی خواه افزود: 60 سال بود که نظام کارمزدی در جایگاه های سوخت اعمال می شد اما این نظام را به حق العمل کاری تغییر دادیم و جایگاه داران زمانی که از نازل جایگاه سوخت را تحویل مشتری می دهند کارمزد خود را به صورت نقدی دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح به هیچ وجه در پرداختی مردم تغییری ایجاد نمی کند گفت: به عنوان نمونه فرآورده ای را که پیش از این هزار تومان به جایگاه دار می فروختیم پس از یک ماه کارمزد آن را به وی پرداخت می کردیم اما اکنون این فرآورده را با قیمت 960 تومان به جایگاه دار می دهیم و 40 تومان الباقی را جایگاه دار به صورت نقدی از مشتری می گیرد.
موسوی خواه افزود: این موضوع موجب افزایش چشمگیر نقدینگی جایگاه داران می شود و مشکلاتی که برای دولت در تأمین یکصد و 40 میلیارد تومان کارمزد آخر ماه جایگاه داران ایجاد می شد رفع می کند.
وی گفت: از سال گذشته تلاش کردیم کارت خوان های جایگاه های سوخت به روز شوند و امروز این طرح به بهره برداری رسید.
موسوی خواه افزود: 60 سال بود که نظام کارمزدی در جایگاه های سوخت اعمال می شد اما این نظام را به حق العمل کاری تغییر دادیم و جایگاه داران زمانی که از نازل جایگاه سوخت را تحویل مشتری می دهند کارمزد خود را به صورت نقدی دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح به هیچ وجه در پرداختی مردم تغییری ایجاد نمی کند گفت: به عنوان نمونه فرآورده ای را که پیش از این هزار تومان به جایگاه دار می فروختیم پس از یک ماه کارمزد آن را به وی پرداخت می کردیم اما اکنون این فرآورده را با قیمت 960 تومان به جایگاه دار می دهیم و 40 تومان الباقی را جایگاه دار به صورت نقدی از مشتری می گیرد.
موسوی خواه افزود: این موضوع موجب افزایش چشمگیر نقدینگی جایگاه داران می شود و مشکلاتی که برای دولت در تأمین یکصد و 40 میلیارد تومان کارمزد آخر ماه جایگاه داران ایجاد می شد رفع می کند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش