کد خبر:
۸۶۱۷۵ ۱۵:۵۱
۱۳۹۷/۰۴/۱۴
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی:
خراسان جنوبی در آمار واژگونی خودروها رتبه سوم کشوری را دارد
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی با اشاره به بالا بودن آمار واژگونی خودروها در استان گفت: رتبه سوم کشوری را در شاخص واژگونی ها داریم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، جعفر شهامت پیش از ظهر پنجشنبه در کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حملونقل استان با اشاره به حوادث جادهای دو ماهه سال جاری بیان کرد: طی این مدت 3.7 درصد افزایش فوتیها را داشتهایم.
وی با بیان اینکه رتبه 28 کشوری در زمینه فوت عابر پیاده را داریم، بیان کرد: همچنین در فوت موتورسوارها اولویت 21 و در واژگونیها اولویت سوم کشور را داریم.
شهامت با اشاره به اقدامات انجامشده طی سال گذشته بیان کرد: آسفالت جادهها، تعمیر آسفالت خرابه و تبدیل آبنما به پل از جمله اقدامات انجام شده است.
وی بیان کرد: طی سال گذشته پنج دستگاه آبنما به پل تبدیل شده و در حال حاضر هفت دستگاه با پیشرفت 40 درصدی در دست اجرا است.
شهامت از مرمت هفت دستگاه پل بزرگ در استان خبر داد و افزود: چهار هزار و 400 کیلومتر خط کشی در مسیرها، آشکار سازی هزار دستگاه پل و ایجاد شیار لرزان در 130 کیلومتر مسیر از دیگر اقدامات اجرا شده است.
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 10 هزار و 309 مورد ابنیه فنی در استان وجود دارد که با توجه به کمبود اعتباری، نگهداری از آنها دشوار است.
وی با بیان اینکه 49 نقطه دارای تصادف در استان وجود دارد، گفت: 12 نقطه با اعتبار هشت میلیارد و 300 میلیون تومان آشکار سازی میشود.
شهامت با اشاره به مجتمعهای بین راهی بیان کرد: 25 مجتمع بین راهی در حال بهرهبرداری و 19 مجتمع در حال ساخت است.
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع چهار میلیارد و 336 میلیون تومان در راستای تجهیز زیرساختهای پایگاهها طی سال گذشته هزینه شده است.
وی با بیان اینکه رتبه 28 کشوری در زمینه فوت عابر پیاده را داریم، بیان کرد: همچنین در فوت موتورسوارها اولویت 21 و در واژگونیها اولویت سوم کشور را داریم.
شهامت با اشاره به اقدامات انجامشده طی سال گذشته بیان کرد: آسفالت جادهها، تعمیر آسفالت خرابه و تبدیل آبنما به پل از جمله اقدامات انجام شده است.
وی بیان کرد: طی سال گذشته پنج دستگاه آبنما به پل تبدیل شده و در حال حاضر هفت دستگاه با پیشرفت 40 درصدی در دست اجرا است.
شهامت از مرمت هفت دستگاه پل بزرگ در استان خبر داد و افزود: چهار هزار و 400 کیلومتر خط کشی در مسیرها، آشکار سازی هزار دستگاه پل و ایجاد شیار لرزان در 130 کیلومتر مسیر از دیگر اقدامات اجرا شده است.
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 10 هزار و 309 مورد ابنیه فنی در استان وجود دارد که با توجه به کمبود اعتباری، نگهداری از آنها دشوار است.
وی با بیان اینکه 49 نقطه دارای تصادف در استان وجود دارد، گفت: 12 نقطه با اعتبار هشت میلیارد و 300 میلیون تومان آشکار سازی میشود.
شهامت با اشاره به مجتمعهای بین راهی بیان کرد: 25 مجتمع بین راهی در حال بهرهبرداری و 19 مجتمع در حال ساخت است.
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع چهار میلیارد و 336 میلیون تومان در راستای تجهیز زیرساختهای پایگاهها طی سال گذشته هزینه شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها