کد خبر:
۸۵۷۵۷ ۰۸:۳۴
۱۳۹۷/۰۴/۰۹
عضو مجمع نمایندگان استان تهران:
موتورسیکلتهای بدون پلاک باید هر چه سریع تر جمع آوری شوند
پدال نیوز- عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با انتقاد از تردد بدون ضابطه موتورسیکلتها وجود این معضل را ناشی از نبود اشراف پلیس بر اداره شهر و خلاء مدیریت جامع شهری دانست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خانه ملت، عبدالرضا هاشم زایی در مورد علل تردد بدون ضابطه موتورسیکلتها در سطح خیابانهای پایتخت گفت: کنترل این نوع مشکلات نیازمند ایجاد مدیریت جامع شهری به ویژه در کلان شهرهایی همچون تهران است، کمااینکه در کلان شهرهای دنیا همچون پاریس یا لندن، پلیس در اختیار شهردار که یا منتخب مردم بوده یا از طریق مجموعههای مشابه شورای شهر انتخاب میشود، قرار دارد، بنابراین اجرای قوانین در حوزه شهری متولی مشخصی دارد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در ایران نهادهای مختلفی مسئول کنترل نظم و امنیت شهر هستند، به همین دلیل هیچ کدام به وظایف خود به درستی عمل نمیکنند، کمااینکه بارها تاکید شده که یک موتورسیکلت به اندازه چند خودرو آلودگی دارد و قرار بر این بود که موتورهای کاربراتوری تبدیل به برقی شوند که تاکنون این امر محقق نشده است.
وی یادآورشد: پلیس در مورد کنترل موتورسیکلتها یا ناتوان بوده یا نمیتواند به خوبی به وظایف خود عمل کند، از سوی دیگر بهانه میآورد که تعداد موتورها زیاد بوده یا این موتورها به دنبال تامین معیشت خود هستند و نباید با اعمال جریمه سنگین مواجه شوند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: هماکنون تعداد زیادی از موتورسیکلتها فاقد پلاک بوده یا برخلاف تاکید مکرر از کلاه کاسکت استفاده نکرده و اغلب در خلاف جهت تردد خودروها یا از پیادهروها تردد میکنند و این موارد گویای عدم اشراف پلیس برای کنترل موتورسیکلتها است.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، تاکید کرد: بیتردید تردد هر گونه وسیله نقلیه در سطح شهر باید با ضابطه و قانون باشد که مجری آن هم پلیس است، اما در شرایط کنونی خلاء مدیریت یکپارچه شهری به بروز این نوع مشکلات منتهی شده است./
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در ایران نهادهای مختلفی مسئول کنترل نظم و امنیت شهر هستند، به همین دلیل هیچ کدام به وظایف خود به درستی عمل نمیکنند، کمااینکه بارها تاکید شده که یک موتورسیکلت به اندازه چند خودرو آلودگی دارد و قرار بر این بود که موتورهای کاربراتوری تبدیل به برقی شوند که تاکنون این امر محقق نشده است.
وی یادآورشد: پلیس در مورد کنترل موتورسیکلتها یا ناتوان بوده یا نمیتواند به خوبی به وظایف خود عمل کند، از سوی دیگر بهانه میآورد که تعداد موتورها زیاد بوده یا این موتورها به دنبال تامین معیشت خود هستند و نباید با اعمال جریمه سنگین مواجه شوند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: هماکنون تعداد زیادی از موتورسیکلتها فاقد پلاک بوده یا برخلاف تاکید مکرر از کلاه کاسکت استفاده نکرده و اغلب در خلاف جهت تردد خودروها یا از پیادهروها تردد میکنند و این موارد گویای عدم اشراف پلیس برای کنترل موتورسیکلتها است.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، تاکید کرد: بیتردید تردد هر گونه وسیله نقلیه در سطح شهر باید با ضابطه و قانون باشد که مجری آن هم پلیس است، اما در شرایط کنونی خلاء مدیریت یکپارچه شهری به بروز این نوع مشکلات منتهی شده است./
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها