کد خبر:
۸۵۳۴۲ ۱۳:۴۹
۱۳۹۷/۰۴/۰۳
معاون ترافیک شهرداری تهران اعلان کرد
ممنوعیت تردد اتوبوسهای دودزا و فاقد معاینه فنی در تهران
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ابلاغ بخشنامهای، تردد کلیه اتوبوسهای دودزا و فاقد معاینه فنی معتبر را در تهران ممنوع کرد و ضربالاجل سه ماههای را تا اول مهرماه برای تحقق این هدف تعیین کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، محسن پورسیدآقایی در این بخشنامه با اشاره به نقش اتوبوسهای شرکت واحد در تولید ذرات معلق، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی را موظف کرده است که کلیه اتوبوسهای عمومی و خصوصی وابسته به این شرکت به صورت ضربتی مورد بازدید و معاینه فنی قرار گیرند و از ابتدای مهرماه 1397 از تردد همه اتوبوسهای فاقد معاینه فنی معتبر جلوگیری شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این ابلاغیه شرکت واحد اتوبوسرانی را موظف کرده است: در صورت مشاهده هر نوع اتوبوس دودزا، شرکت خصوصی مربوطه شدیداً جریمه و در صورت تکرار، مجوز آن شرکت لغو گردد. در خطوط بیآرتی نیز در صورت مشاهده، در وهله اول مدیر خط مزبور و در صورت تکرار، معاون فنی شرکت مسئول خواهند بود.
پورسیدآقایی همچنین به سنندجی ماموریت داده است که «حداقل 10 درصد از ناوگان شرکت های خصوصی و 50 درصد از اتوبوس های بیآرتی، قبل از مهرماه به فیلتر دوده مجهز شده باشند.
براساس بخشنامه معاون شهردار تهران، اتوبوسهای مورد استفاده در سرویس ادارات و کارخانجات نیز باید در همین برهه زمانی ساماندهی شوند و با همکاری پلیس راهور از تردد خودروهای دودزا جلوگیری شود.
وی با پیگیری ابلاغ بخشنامه از طریق استانداری و شورای تأمین استان؛ از کلیه شرکتها، کارخانجات و ادارات خواسته است از عقد قرارداد یا استفاده امانی از اتوبوسهای فاقد معاینه فنی از اول مهرماه اکیداً خودداری کنند و هشدار داده است که در صورت مشاهده تخلف، ضمن اعمال قانون، مراتب به وزارتخانههای مسئول اعلام میشود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این ابلاغیه شرکت واحد اتوبوسرانی را موظف کرده است: در صورت مشاهده هر نوع اتوبوس دودزا، شرکت خصوصی مربوطه شدیداً جریمه و در صورت تکرار، مجوز آن شرکت لغو گردد. در خطوط بیآرتی نیز در صورت مشاهده، در وهله اول مدیر خط مزبور و در صورت تکرار، معاون فنی شرکت مسئول خواهند بود.
پورسیدآقایی همچنین به سنندجی ماموریت داده است که «حداقل 10 درصد از ناوگان شرکت های خصوصی و 50 درصد از اتوبوس های بیآرتی، قبل از مهرماه به فیلتر دوده مجهز شده باشند.
براساس بخشنامه معاون شهردار تهران، اتوبوسهای مورد استفاده در سرویس ادارات و کارخانجات نیز باید در همین برهه زمانی ساماندهی شوند و با همکاری پلیس راهور از تردد خودروهای دودزا جلوگیری شود.
وی با پیگیری ابلاغ بخشنامه از طریق استانداری و شورای تأمین استان؛ از کلیه شرکتها، کارخانجات و ادارات خواسته است از عقد قرارداد یا استفاده امانی از اتوبوسهای فاقد معاینه فنی از اول مهرماه اکیداً خودداری کنند و هشدار داده است که در صورت مشاهده تخلف، ضمن اعمال قانون، مراتب به وزارتخانههای مسئول اعلام میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش