کد خبر:
۸۵۳۳۹ ۱۳:۴۶
۱۳۹۷/۰۴/۰۳
فرار 50 درصدی بار از شهرستانهای یزد
پدال نیوز- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان یزد با تاکید بر کنترل بار و بارنامه در شهرستانهای استان، اظهار کرد: با وجود افزایش هشت درصدی نسبت بار و صدور بارنامه در سال جاری، فرار بار در شهرستانها تا ۵۰ درصد نیز گزارش میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، «سعید برازنده مقدم» در نشست با معاونان و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان یزد و روسای ادارات حمل و نقلی این اداره کل، اظهار کرد: در تلاش برای رفع مشکلات حوزه حمل و نقلی استان با ارائه آموزشهای مورد نیاز در این حوزه هستیم.
وی عنوان کرد: وظایف ما در دو حوزه راهداری و حمل و نقل تعریف شده و در قبال هر دو اینها وظایفی بر عهده داریم که باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.
برازندهمقدم بیان کرد: راهداری، یک سیستم عمرانی است که در این سیستم اغلب با پیمانکاران مواجه هستیم، اما در بحث حمل و نقل 100 درصد با مردم ،آن هم از قشر خاص مواجه هستیم که باید با آنها تعامل داشته باشیم.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ادامه داد: برای انجام مسئولیتها در حوزه به طور قطع نیاز به همکاری، تعامل و هماهنگی بیشتر نسبت به گذشته با مرکز استان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: روسای ادارات باید آمار بارنامهها و تناژ حمل شدهی حوزه استحفاظی خود را در هر ماه داشته باشند و علل کاهش و افزایش آن را در بازههای زمانی مختلف مقایسه کنند تا نسبت به جایگاه شهرستان خود در زمینه حمل و نقل بار، آگاهی کامل داشته باشند و بتوانند نسبت به ارتقاء آن اقدام کنند.
وی ادامه داد: امسال نسبت به دوماههی اول سال گذشته، در مجموع نسبت بار و صدور بارنامه، هشت درصد افزایش پیدا کرده است که البته در مسیر افزایش گام برداشتهایم اما آمار چندان مناسب نیست زیرا بر این باوریم که فرار بار در شهرستانها بین 30 تا 40 درصد است که البته برخی آن را تا 50 درصد میدانند.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: باید کنترل دروازهای و دقت نظر افزایش یابد تا کنترل بار داشته باشیم و برخی آمارها نشان میدهد که کنترل بارنامه، آمار دقیقی از حمل و نقل بار ارائه میدهد.
برازنده مقدم عنوان کرد: اردکان و یزد نسبت به کل، بالاترین میزان بارنامههای استان را دارند یعنی بیشترین شرکت و بیشترین میزان تولید بار را دارا هستند.
وی نسبت به نظارت و کنترل ناوگان اتوبوسرانی و بازرسیهای موردی از شرکتهای مسافربری، تاکید ویژه کرد و حضور روسای ادارات را در حوادث جادهای الزامی دانست.
برازنده مقدم، تصریح کرد: اعلام جهت حضور مسئولان به ستاد در صورتی که تلفات در حوادث بالا باشد و مسدود شدن جادهها را نیز به دنبال داشته باشد، ضرورت دارد.
وی در پایان نیز اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به کمبود اعتبار و بودجه، لازم است نسبت به نگهداری جادهها و بخصوص بالا بردن ایمنی جادهها، تدابیر لازم در هر شهرستان به صورت جداگانه، اندیشیده شود تا مسیری امن و هموار در جاده های استان داشته باشیم.
وی عنوان کرد: وظایف ما در دو حوزه راهداری و حمل و نقل تعریف شده و در قبال هر دو اینها وظایفی بر عهده داریم که باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.
برازندهمقدم بیان کرد: راهداری، یک سیستم عمرانی است که در این سیستم اغلب با پیمانکاران مواجه هستیم، اما در بحث حمل و نقل 100 درصد با مردم ،آن هم از قشر خاص مواجه هستیم که باید با آنها تعامل داشته باشیم.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ادامه داد: برای انجام مسئولیتها در حوزه به طور قطع نیاز به همکاری، تعامل و هماهنگی بیشتر نسبت به گذشته با مرکز استان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: روسای ادارات باید آمار بارنامهها و تناژ حمل شدهی حوزه استحفاظی خود را در هر ماه داشته باشند و علل کاهش و افزایش آن را در بازههای زمانی مختلف مقایسه کنند تا نسبت به جایگاه شهرستان خود در زمینه حمل و نقل بار، آگاهی کامل داشته باشند و بتوانند نسبت به ارتقاء آن اقدام کنند.
وی ادامه داد: امسال نسبت به دوماههی اول سال گذشته، در مجموع نسبت بار و صدور بارنامه، هشت درصد افزایش پیدا کرده است که البته در مسیر افزایش گام برداشتهایم اما آمار چندان مناسب نیست زیرا بر این باوریم که فرار بار در شهرستانها بین 30 تا 40 درصد است که البته برخی آن را تا 50 درصد میدانند.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: باید کنترل دروازهای و دقت نظر افزایش یابد تا کنترل بار داشته باشیم و برخی آمارها نشان میدهد که کنترل بارنامه، آمار دقیقی از حمل و نقل بار ارائه میدهد.
برازنده مقدم عنوان کرد: اردکان و یزد نسبت به کل، بالاترین میزان بارنامههای استان را دارند یعنی بیشترین شرکت و بیشترین میزان تولید بار را دارا هستند.
وی نسبت به نظارت و کنترل ناوگان اتوبوسرانی و بازرسیهای موردی از شرکتهای مسافربری، تاکید ویژه کرد و حضور روسای ادارات را در حوادث جادهای الزامی دانست.
برازنده مقدم، تصریح کرد: اعلام جهت حضور مسئولان به ستاد در صورتی که تلفات در حوادث بالا باشد و مسدود شدن جادهها را نیز به دنبال داشته باشد، ضرورت دارد.
وی در پایان نیز اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به کمبود اعتبار و بودجه، لازم است نسبت به نگهداری جادهها و بخصوص بالا بردن ایمنی جادهها، تدابیر لازم در هر شهرستان به صورت جداگانه، اندیشیده شود تا مسیری امن و هموار در جاده های استان داشته باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها