کد خبر:
۸۵۲۶۸ ۱۶:۵۵
۱۳۹۷/۰۴/۰۲
تبدیل تلفن همراه به کلید خودرو
پدال نیوز: سه شرکت اپل، آئودی و ب ام و در زمینه ابداع استاندارد تازه ای به توافق رسیده اند که بر مبنای آن استفاده از تلفن های همراه به عنوان کلید باز و بسته کردن درب خودرو ممکن می شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر ، با اختراع یادشده بسیاری از مشکلات فعلی در زمینه حفظ امنیت خودروهای مختلف از بین می رود و رانندگان دیگر نیازی به حمل کلید برای باز و بسته کردن درب اتومبیل های خود ندارند.
این استاندارد جدید توسط کنسرسیومی موسوم به کار کانکتیویتی ابداع شده که قصد دارد قواعد و مبانی جدیدی را به منظور استفاده از تلفن های همراه به عنوان کلید خودروها تنظیم کند.
استاندارد یادشده Digital Key 1.0 نام دارد و کاربر از این طریق یک کلید دیجیتال را برای هر بار باز و بسته کردن درب خودرو بر روی تلفن همراه خود بارگذاری می کند. پس از آن کاربر از فناوری ارتباطی بی سیم ان اف سی خودرو را باز و بسته کرده یا حتی خودروی خود را روشن می کند.
قرار است یک سیستم مدیریت ایمنی قابل اعتماد نیز برای تضمین امنیت سیستم یادشده و کلیدهای دیجیتال بر روی هر خودرو نصب شود. تا به حال شرکت های خودروسازی مانند آئودی، بی ام و، جنرال موتورز، هیوندایی، فولکس واگن و شرکت های فناوری مانند اپل، سامسونگ، ال جی و پاناسونیک به این کنسرسیوم پیوسته اند. قرار است شرکت های دیگری مانند مرسدس بنز، تسلا و ولوو نیز به کنسرسیوم یادشده بپیوندند.
کلیدهای یادشده به اشتراک گذاری خودروها در مسیرهای یکسان میان مالکان آنها و همین طور کرایه خودرو را نیز آسان می سازد. انتظار می رود استفاده از این خدمات از اوایل سال 2019 ممکن شود.
این استاندارد جدید توسط کنسرسیومی موسوم به کار کانکتیویتی ابداع شده که قصد دارد قواعد و مبانی جدیدی را به منظور استفاده از تلفن های همراه به عنوان کلید خودروها تنظیم کند.
استاندارد یادشده Digital Key 1.0 نام دارد و کاربر از این طریق یک کلید دیجیتال را برای هر بار باز و بسته کردن درب خودرو بر روی تلفن همراه خود بارگذاری می کند. پس از آن کاربر از فناوری ارتباطی بی سیم ان اف سی خودرو را باز و بسته کرده یا حتی خودروی خود را روشن می کند.
قرار است یک سیستم مدیریت ایمنی قابل اعتماد نیز برای تضمین امنیت سیستم یادشده و کلیدهای دیجیتال بر روی هر خودرو نصب شود. تا به حال شرکت های خودروسازی مانند آئودی، بی ام و، جنرال موتورز، هیوندایی، فولکس واگن و شرکت های فناوری مانند اپل، سامسونگ، ال جی و پاناسونیک به این کنسرسیوم پیوسته اند. قرار است شرکت های دیگری مانند مرسدس بنز، تسلا و ولوو نیز به کنسرسیوم یادشده بپیوندند.
کلیدهای یادشده به اشتراک گذاری خودروها در مسیرهای یکسان میان مالکان آنها و همین طور کرایه خودرو را نیز آسان می سازد. انتظار می رود استفاده از این خدمات از اوایل سال 2019 ممکن شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها