کد خبر:
۸۵۱۴۱ ۱۰:۵۸
۱۳۹۷/۰۴/۰۱
تولید سواری افزایش یافت
پدال نیوز- اردیبهشت ماه امسال تولید انواع سواری در بیشتر خودروسازان داخلی با افزایش همراه بوده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، در این مدت تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو افزایش یافته و از 53 هزار و 81 دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به 64 هزار و 337 دستگاه رسید.
تولید این محصولات در گروه خودروسازی سایپا نیز با رشد همراه بوده و از 33 هزار و 814 دستگاه در اردیبهشت ماه 1396 به 60 هزار و 945 دستگاه افزایش یافت.
اردیبهشت ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران نیز صعودی بوده و از 5374 دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به 6908 دستگاه رسید.
تولید این محصولات در کارمانیا نیز افزایش یافته و از 282 دستگاه در اردیبهشت ماه 1396 به 323 دستگاه افزایش یافت.
تولید انواع سواری در گروه بهمن نیز رشد داشته و از 691 دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به 1070 دستگاه رسید.
در این مدت تولید انواع سواری در صنعت خودرو آذربایجان (AZVICO) نیز با افزایش همراه بوده و از 23 دستگاه در اردیبهشت ماه 1396 به 60 دستگاه افزایش یافت.
تولید این محصولات در ریگان خودرو نیز صعودی بوده و از صفر دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به 162 دستگاه رسید.
برخلاف این شرکتها اما تولید انواع سواری در کرمان موتور نزولی بوده و از 5022 دستگاه در اردیبهشت ماه 1396 به 4040 دستگاه کاهش یافت.
تولید این محصولات در خودروسازان بم نیز کاهش یافته و از 119 دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به 104 دستگاه رسید.
تولید این محصولات در گروه خودروسازی سایپا نیز با رشد همراه بوده و از 33 هزار و 814 دستگاه در اردیبهشت ماه 1396 به 60 هزار و 945 دستگاه افزایش یافت.
اردیبهشت ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران نیز صعودی بوده و از 5374 دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به 6908 دستگاه رسید.
تولید این محصولات در کارمانیا نیز افزایش یافته و از 282 دستگاه در اردیبهشت ماه 1396 به 323 دستگاه افزایش یافت.
تولید انواع سواری در گروه بهمن نیز رشد داشته و از 691 دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به 1070 دستگاه رسید.
در این مدت تولید انواع سواری در صنعت خودرو آذربایجان (AZVICO) نیز با افزایش همراه بوده و از 23 دستگاه در اردیبهشت ماه 1396 به 60 دستگاه افزایش یافت.
تولید این محصولات در ریگان خودرو نیز صعودی بوده و از صفر دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به 162 دستگاه رسید.
برخلاف این شرکتها اما تولید انواع سواری در کرمان موتور نزولی بوده و از 5022 دستگاه در اردیبهشت ماه 1396 به 4040 دستگاه کاهش یافت.
تولید این محصولات در خودروسازان بم نیز کاهش یافته و از 119 دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته به 104 دستگاه رسید.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها