تا پنج سال آینده؛
خودرو خودران هوندا وارد بازار میشود
پدال نیوز: هوندا برای به چالش کشیدن تویوتا و نیسان، اعلام کرد تا سال ۲۰۲۰ یک خودروی خودران وارد بازار میکند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، این خبر در آستانه نمایشگاه خودرو توکیو و در حالی منتشر شد که غولهای خودروی ژاپن در رقابت با رقیبان خارجی در عرضه فناوری نسل جدید شتاب بیشتری به خرج میدهند. تویوتا موتور و نیسان موتور 2020 را که سال برگزاری بازیهای المپیک توکیو است، برای عرضه خودروهای خودران به بازار هدف گذاری کرده اند.
گوگل همانند خودروسازان آمریکایی تسلا و جنرال موتورز سرگرم تست خودروهای خودران در سیلیکون والی است در حالیکه نیسان وعده داده است تا سال 2016 خودروی اتوماتیک این شرکت در بزرگراههای ژاپن خواهد بود.
تویوتا اوایل ماه جاری خودرویی را رونمایی کرد که میتواند هدایت خود را در بزرگراه بدست بگیرد و تا سال 2020 به بازار عرضه میشود. این خودرو که یک مدل تغییر یافته لکسوس جی اس است، از حسگرهای پیشرفتهای برای حرکت در جاده، تغییر لاین و سبقت گرفتن از خودروهای دیگر استفاده میکند.
خودروساز لوکس برقی تسلا هفته گذشته با نصب نرم افزار اتوپایلوت جدید در خودروهایش، اعلام کرد گام بزرگی برای عرضه خودروهای خودران برداشته است.
این سیستم به خودروها اجازه میدهد به صورت اتوماتیک لاینشان را تغییر دهند، سرعتشان را کنترل کرده و حتی ترمز کنند. این خودرو میتواند فضای پارک مناسب را جست و جو کرده و به راننده اطلاع دهد.
بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، جنرال موتورز که با همکاری هوندا سرگرم طراحی سیستمهای هیدروژنی است، به دنبال عرضه تجاری خودروهای خودران تا سال 2017 است.
هوندا و جنرال موتورز درصددند همکاری در تحقیقات و توسعه را گسترش داده و شامل فناوریهای خودران و زمینههای دیگر نمایند.
گوگل همانند خودروسازان آمریکایی تسلا و جنرال موتورز سرگرم تست خودروهای خودران در سیلیکون والی است در حالیکه نیسان وعده داده است تا سال 2016 خودروی اتوماتیک این شرکت در بزرگراههای ژاپن خواهد بود.
تویوتا اوایل ماه جاری خودرویی را رونمایی کرد که میتواند هدایت خود را در بزرگراه بدست بگیرد و تا سال 2020 به بازار عرضه میشود. این خودرو که یک مدل تغییر یافته لکسوس جی اس است، از حسگرهای پیشرفتهای برای حرکت در جاده، تغییر لاین و سبقت گرفتن از خودروهای دیگر استفاده میکند.
خودروساز لوکس برقی تسلا هفته گذشته با نصب نرم افزار اتوپایلوت جدید در خودروهایش، اعلام کرد گام بزرگی برای عرضه خودروهای خودران برداشته است.
این سیستم به خودروها اجازه میدهد به صورت اتوماتیک لاینشان را تغییر دهند، سرعتشان را کنترل کرده و حتی ترمز کنند. این خودرو میتواند فضای پارک مناسب را جست و جو کرده و به راننده اطلاع دهد.
بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، جنرال موتورز که با همکاری هوندا سرگرم طراحی سیستمهای هیدروژنی است، به دنبال عرضه تجاری خودروهای خودران تا سال 2017 است.
هوندا و جنرال موتورز درصددند همکاری در تحقیقات و توسعه را گسترش داده و شامل فناوریهای خودران و زمینههای دیگر نمایند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها