کد خبر:
۸۵۰۲۶ ۱۳:۵۹
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
مدیرعامل شرکت مترو تهران خبر داد
شناسایی ایستگاههای مترو برای ساخت مجتمعهای ایستگاهی
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت متروی تهران از الحاق شرکت مجتمعهای ایستگاهی به مترو خبر داد و گفت: ایستگاههای مترو برای ساخت مجتمعهای ایستگاهی شناسایی میشوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، علی امام با اشاره به الحاق شرکت مجتمعهای ایستگاهی مترو به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: شرکت مجتمعهای ایستگاهی، زیر نظر مترو فعالیت میکرد و وظایفی در حوزه شهرسازی، درآمدزایی و ... داشت؛ اما بنا به دلایلی از مترو جدا و به معاونت مالی سپرده شد.
وی با بیان اینکه پس از بحثهای طولانی سرانجام در زمان آقای نجفی شهردار سابق تهران، در توافقات شفاهی، انتقال شرکت مجتمعهای ایستگاهی از معاونت مالی به مترو مورد تایید قرار گرفت، ادامه داد: اما به صورت مکتوب هفته گذشته فیمابین معاون حمل و نقل و ترافیک و معاون مالی تفاهمنامهای در خصوص جابجایی مدیریت شرکت مجتمعهای ایستگاهی مترو از معاونت مالی به معاونت حمل و نقل منعقد شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه در گذشته طرح ایجاد مجتمع بر روی 35 ایستگاه منعقد شده بود، گفت: با این حال میبینیم که دو سوم طرحهای تایید شده به سرانجام نرسیدند و این در حالیست که حالا 106 ایستگاه مترو که در دست بهره برداری هستند داریم و در ماههای آینده نیز ایستگاههای خط 6 و 7 مترو هم به تدریج وارد مدار میشوند و عملا تعداد ایستگاهها به 155 ایستگاه میرسد اما تنها 35 ایستگاه طرح مجتمعی دارند.
امام با بیان اینکه از سال گذشته با تغییر مدیرعامل شرکت مجتمعهای ایستگاهی مترو فعالیتها در این شرکت افزایش یافت اما باید سرعت بالاتری به خود بگیرد تصریح کرد: با انتقال مدیریت شرکت مجتمعهای ایستگاهی به مترو از طریق مشاوران خطوط نسبت به شناسایی ظرفیتهای ایستگاههای مترو برای تاسیس مجتمعهای ایستگاهی اقدام خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه مجتمعهای ایستگاهی علاوه بر درآمدزایی در حوزه معماری، شهرسازی و ... نیز میتوانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند، گفت: قطعا پس از شناسایی ظرفیت ایستگاههای مترو، نسبت به برگزاری مزایده برای تاسیس مجتمعهای ایستگاهی اقدام خواهیم کرد تا شاهد اتفاقات خوبی در عرصه ساخت مترو باشیم.
وی با بیان اینکه پس از بحثهای طولانی سرانجام در زمان آقای نجفی شهردار سابق تهران، در توافقات شفاهی، انتقال شرکت مجتمعهای ایستگاهی از معاونت مالی به مترو مورد تایید قرار گرفت، ادامه داد: اما به صورت مکتوب هفته گذشته فیمابین معاون حمل و نقل و ترافیک و معاون مالی تفاهمنامهای در خصوص جابجایی مدیریت شرکت مجتمعهای ایستگاهی مترو از معاونت مالی به معاونت حمل و نقل منعقد شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه در گذشته طرح ایجاد مجتمع بر روی 35 ایستگاه منعقد شده بود، گفت: با این حال میبینیم که دو سوم طرحهای تایید شده به سرانجام نرسیدند و این در حالیست که حالا 106 ایستگاه مترو که در دست بهره برداری هستند داریم و در ماههای آینده نیز ایستگاههای خط 6 و 7 مترو هم به تدریج وارد مدار میشوند و عملا تعداد ایستگاهها به 155 ایستگاه میرسد اما تنها 35 ایستگاه طرح مجتمعی دارند.
امام با بیان اینکه از سال گذشته با تغییر مدیرعامل شرکت مجتمعهای ایستگاهی مترو فعالیتها در این شرکت افزایش یافت اما باید سرعت بالاتری به خود بگیرد تصریح کرد: با انتقال مدیریت شرکت مجتمعهای ایستگاهی به مترو از طریق مشاوران خطوط نسبت به شناسایی ظرفیتهای ایستگاههای مترو برای تاسیس مجتمعهای ایستگاهی اقدام خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه مجتمعهای ایستگاهی علاوه بر درآمدزایی در حوزه معماری، شهرسازی و ... نیز میتوانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند، گفت: قطعا پس از شناسایی ظرفیت ایستگاههای مترو، نسبت به برگزاری مزایده برای تاسیس مجتمعهای ایستگاهی اقدام خواهیم کرد تا شاهد اتفاقات خوبی در عرصه ساخت مترو باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها